Zoekfilters

Uitgever
Noordhoff (4)
Verschijningsjaar
2019 (2)
2022 (2)

Christelijke Hogeschool Ede (CHE) (6)

44,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Innovatiemanagement met MyLab / Druk 4

2019 || Paperback || Eelko Huizingh || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Innovatie is hot. In mediadiscussies wordt regelmatig de noodzaak van innoveren benadrukt. Tegelijkertijd klinkt vaak de verzuchting dat 'het' niet goed gaat met innoveren. Bedrijven en overheden innoveren te weinig en er gaat te vaak wat mis. Kortom, we moeten meer en beter innoveren!

Innovatiemanagement maakt duidelijk dat innoveren niet altijd eenvoudig is, maar wel voor elke organisatie noodzakelijk én mogelijk is. Dit boek beschrijft hoe je innoveert, hoe je innovatie stimuleert en hoe ...

95,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 91,15
+
Bestel

Basisboek Recht / Druk 18

2023 || Paperback || O.A.P. van der Roest || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Al jaren een toonaangevend studieboek binnen het hoger juridisch onderwijs;

- toegankelijk geschreven en voorzien van vele aansprekende praktijkvoorbeelden;

- bevat duidelijke schema’s, margewoorden en samenvattingen.

Basisboek Recht zet de belangrijkste rechtsgebieden en beginselen van het Nederlands recht voor je uiteen. Het duidelijke taalgebruik, de aansprekende praktische voorbeelden en verhelderende rechterlijke uitspraken maken het boek uitermate toegankelijk.

Het boek is uitermate...

44,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...

56,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 53,68
+
Bestel

Wat is onderzoek? / Druk 7

2022 || Paperback || Nel Verhoeven || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het is belangrijk dat studenten leren om een betrouwbaar antwoord te vinden op (onderzoeks)-vragen. Uiteraard begint dat bij oefenen met onderzoek doen. Wat is onderzoek? biedt een complete en heldere inleiding op kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksmethoden. Wat is onderzoek bevat de theorie en praktijkvoorbeelden waarmee uw studenten hun onderzoek kunnen starten. Het neemt de student aan de hand om stap voor stap de onderzoeksvaardigheden te leren.

Wat is onderzoek? maakt het ingewikkel...

55,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 53,15
+
Bestel

Basisboek Statistiek met SPSS / Druk 6

2019 || Paperback || Ben Baarda || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Praktische en toegankelijke kennismaking met statistiek en SPSS;

- breed toepasbaar databestand voor diverse opleidingen;

- sluit aan op gangbare onderzoekuitgaven.

Het Basisboek Statistiek met SPSS biedt studenten alle nodige hulp bij het snel verwerken, analyseren en presenteren van (onderzoeks)gegevens. Al doende raken zij vertrouwd met het programma SPSS en met statistiek.

Uitgangspunt van het boek is een gefingeerd databestand met als thema ‘Maakt geld gelukkig?’ – over de relati...

85,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 81,65
+
Bestel

Leerboek HRM / Druk 4

2021 || Paperback || Frits Kluijtmans e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Al meer dan 30 jaar het ultieme leerboek voor aankomende HRM-professionals;

- wetenschappelijke basis en ruime aandacht voor actuele ontwikkelingen en trends;

- volop handige hulpmiddelen en voorbeelden.

Leerboek HRM beschrijft op heldere wijze de fundamenten van het vak en houdt daarbij rekening met de grote diversiteit in organisaties. Het boek is ingedeeld in drie overzichtelijke thematische blokken: het plannen en stromen, het motiveren, sturen en ontwikkelen van medewerkers en het ve...