Zoekfilters

Taal
Nederlands (9)
Uitgever
Boom (4)
Noordhoff (3)
Verschijningsvorm
Paperback (8)
Hardcover (2)
Voorgeschreven bij
Avans Hogeschool (10)
Hogeschool Rotterdam (6)
Fontys Hogescholen (4)
» Toon alle opties (4)
Verschijningsjaar
2022 (5)

Avans Hogeschool (10)

45,75
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 43,46
+
Bestel

Who is accountable

toerekenbaarheid tussen sales, marketing en communicatie

2019 || Paperback || Werner van Beusekom e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Of je nu in de sales, marketing of communicatie werkt (of gaat werken), dit boek helpt je succesvoller te zijn in je (toekomstige) vak. Je leest hoe organisaties baat hebben van het op één lijn brengen van sales, marketing en communicatie. Je leest ook hoe het delen van kennis, transparante communicatie en het meten en analyseren van data werkprocessen verbeteren.

Sales, marketing en communicatie op één lijn

In de bestaande literatuur is nauwelijks beschreven hoe je sales, marketing en com...

49,90
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,41
+
Bestel

Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1

Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen

2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'

Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.

Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...

19,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

The Sales Acceleration Formula

Using Data, Technology, and Inbound Selling to go from GBP0 to GBP100 Million

2015 || Hardcover || Roberge || John Wiley and Sons Ltd

Use data, technology, and inbound selling to build a remarkable team and accelerate sales The Sales Acceleration Formula provides a scalable, predictable approach to growing revenue and building a winning sales team. Everyone wants to build the next $100 million business and author Mark Roberge has actually done it using a unique methodology that he shares with his readers. As an MIT alum with an engineering background, Roberge challenged the conventional methods of scaling sales utilizing th...

39,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Aan de slag met Excel 365 – 2021 / Druk 5

2022 || Paperback || Bert Groenendijk || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Veel boeken over Excel leggen óf in kleine stapjes alleen de basisbegrippen uit óf zijn juist zeer uitputtend en gaan uitgebreid in op alle mogelijkheden die het programma kent. Dit boek behandelt alleen de essentiële onderwerpen die voor de (toekomstige) professional op hbo- en wo-niveau van belang zijn. Het is dan ook een praktisch boek, bedoeld voor iedereen die Excel veel gebruikt of wil gaan gebruiken voor studie of werk. De professionals die al met het programma werken zullen na het ...

55,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 53,15
+
Bestel

Strategisch en operationeel salesmanagement / druk 1

Handboek voor het hoger economisch onderwijs

2012 || Paperback || René van Hoften || Coutinho || ook als eBook

Veel studenten van commercieel-economische opleidingen komen na hun opleiding terecht in een salesfunctie. Dit boek biedt een uitgebreide inleiding in de sales volgens de gefaseerde managementcyclus, zowel op strategisch als op uitvoerend niveau.

In deel 1, de analysefase, wordt uitgelegd hoe je kunt vaststellen welke interne sterktes en zwaktes zich op salesterrein voordoen, en welke externe kansen en bedreigingen er bestaan. In deel 2, de beslisfase, komt aan de orde hoe de gegevens van deze...

85,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 81,65
+
Bestel

Grondslagen van de marketing / Druk 10

2022 || Hardcover || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;

- toegankelijk en volledig, veel praktijkvoorbeelden;

- aandacht voor actuele marketing onderwerpen.

Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commerc...

57,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 55,05
+
Bestel

Interculturele competenties / Druk 2

2022 || Paperback || Patrick Janssen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Biedt een heldere en overzichtelijke definitie van cultuur;

- duidelijke verbinding tussen het stevige theoretische kader, inzichtelijke modellen en praktische oplossingen voor reële problemen;

- met uitgebreide aandacht voor het model van Hofstede, het culture-schock proces en interculturele sensitiviteit.

Met het boek Interculturele competenties leren studenten vanuit een stevig theoretisch kader wat cultuur eigenlijk inhoudt. Na bestudering van dit boek hebben studenten voldoende handva...

87,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 83,55
+
Bestel

Basisboek bedrijfseconomie / Druk 12

2021 || Paperback || Wim Koetzier e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Vormt een complete methode met een opgavenboek en een uitwerkingenboek;

- zeer geschikt voor zelfstandig studeren;

- met Engelstalige equivalent: Basics of Financial Management.

Basisboek Bedrijfseconomie is al ruim een kwart eeuw toonaangevend. Studenten maken in de eerste hoofdstukken kennis met de belangrijkste economische concepten. De resterende hoofdstukken gaan dieper in op de vakgebieden financiering, management accounting en financial accounting.

Deze editie sluit naadloos aan op d...

52,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Actieonderzoek doen / Druk 2

2022 || Paperback || Tonnie van der Zouwen || Boom || met inkijkexemplaar

Actieonderzoek is een aanpak voor praktijkgericht onderzoek waarbij je onderzoek doet ín de praktijk mét mensen uit die praktijk. Het doel is nieuwe kennis te ontwikkelen en tegelijkertijd de praktijk te verbeteren. Met deze uitdagende aanpak vergroot je de kans dat jouw onderzoek impact heeft.

Actieonderzoek past goed bij hbo-onderzoek en bij (aankomend) professionals. Professionals moeten een proces in gang kunnen zetten om veranderingen te implementeren. Actieonderzoek doen geeft aan hoe...

34,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 32,54
+
Bestel

Beter in rapporteren / Druk 3

2022 || Paperback || Manon Rundervoort e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Beter in rapporteren helpt studenten om betere zakelijke teksten te schrijven. Het boek behandelt o.a. het schrijven van rapporten, papers, verslagen en scripties. De korte paragrafen, praktijkgerichte voorbeelden en bijbehorende website met oefeningen en feedback maken dit boek tot een echte hulp voor studenten.

Auteurs Eric Tiggeler en Manon Rundervoort behandelen in negen hoofstukken alle relevante onderwerpen rondom het schrijven van een goed rapport. Stapsgewijs nemen de auteurs de stude...