Zoekfilters

Uitgever
Noordhoff (3)
Voorgeschreven bij
Avans Hogeschool (6)
Hogeschool Rotterdam (4)
Hogeschool Utrecht (3)
» Toon alle opties (2)
Verschijningsvorm
Paperback (4)
Hardcover (2)

Avans Hogeschool (6)

70,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,98
+
Bestel

Werken met supply chain management / Druk 3

2020 || Paperback || Carline van der Meer e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Biedt een brede en vernieuwende kijk op supply chain management;

- bevat veel aansprekende praktijkvoorbeelden en is geschreven vanuit de belevingswereld van de student;

- veel aandacht voor e-commerce binnen supply chain management.

Werken met supply chain management is een handboek dat een brede en vernieuwende kijk biedt op supply chain management. Het gaat allereerst in op de noodzaak van supply chain management en weidt vervolgens uit over de essentie ervan en de voorwaarden ervoor. He...

29,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Navigeren op essentie met KPI-Dashboards

met KPI-Dashboards

2020 || Paperback || Jako van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

We hebben allemaal onze dromen, ambities en plannen. Toch slagen veel mensen en organisaties er niet in hun doel te bereiken of hun bereikte succes vast te houden. Dat ligt meer aan een gebrek aan focus op wat essentieel is, dan aan motivatie.

In Sturen op essentie met KPI-dashboards lees je hoe te sturen op succes. Met zeven heldere navigatieregels stel je voor jezelf en je organisatie vast waar je echt voor staat, waar je heen wilt en welke stappen je daarvoor moet zetten. Door het opstelle...

79,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Salesmanagement / Druk 6

2020 || Paperback || Gerbrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de moderne verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar;

- leert studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven;

- met uitgebreide online ondersteuning.

Met Salesmanagement leren studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. Het boek bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de hedendaagse verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar. Verder gaat het boek in op welke invloed...

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Het onoverwinnelijke bedrijf / Druk 1

2020 || Hardcover || Alexander Osterwalder e.a. || Management Impact || met inkijkexemplaar

Het langverwachte vervolg op de internationale bestsellers 'Business Model Generatie' en 'Waarde Propositie Ontwerp'.

'Het onoverwinnelijke bedrijf' is het nieuwste boek van Alex Osterwalder en Yves Pigneur, auteurs van de internationale bestseller 'Business Model Generatie' (in Nederland al ruim 50.000 verkocht), waarmee zij de manier hebben veranderd waarop bedrijven nieuwe producten creëren.

'Het onoverwinnelijke bedrijf' laat zien hoe sommige van ’s werelds meest succesvolle bedrijven ...

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Businessideeën testen / Druk 1

Een praktisch handboek voor snel experimenteren. De 44 experimenten in dit boek wijzen je de weg om op te schalen. Neem kleine stappen naar groot succes

2020 || Hardcover || David J. Bland e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Je voornaamste taak als vernieuwer, ondernemer of onderneming is je businessideeën testen om het risico op falen te beperken.

Zeven op de tien nieuwe producten voldoen niet aan de verwachtingen. Met 'Businessideeën testen' willen we daar verbetering in aanbrengen. In de stijl van de wereldwijde bestseller 'Business Model Generatie' bieden we je met deze praktische gids een verzameling direct toepasbare technieken om je nieuwe businessideeën snel te kunnen testen.

Je doet kennis op over het...

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Design Denken & Doen / Druk 1

2020 || Paperback || Patrick van der Pijl e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

Oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken, klantbehoeften en zorgbehoeften hebben een steeds kortere levensduur. De technologische mogelijkheden veranderen voortdurend, vaak op een onvoorspelbare en onvoorziene manier.

Als je succesvol wilt zijn in de wereld van vandaag zul je de wereld van morgen moeten ontwerpen. Denk als een ontwerper. Ontwerpers hebben altijd al met onzekerheid te maken gehad en weten daar juist hun voordeel mee te doen. Je hebt de juiste mindset, tools en vaardighed...