Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Resultaten (3)

14,90
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 14,16
+
Bestel

La llamada de La Habana - Libro + CD

Lectura

2002 || Ongedefinieerd || Lourdes Miquel López || Uitgeverij Talenland B.V.

Lola Lago is een collectie leesboekjes op niveau A1, A2 en B1. Lola is een vrouw die als verantwoordelijke van een detectivebureau niet alleen wordt geconfronteerd met de zaken die ze behandelt, maar zich ook staande moet houden in een wereld die traditioneel door vooral mannen wordt ingevuld.In La Llamada de la Habana wordt een oude vriend van Lola beschuldigd van de moord op zijn baas, eigenaar van een beroemd reclamebureau, die vlak voor zijn dood hem een ontslagbrief heeft gestuurd. (Nive...

41,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 39,85
+
Bestel

Inspelen op baby's en peuters / Druk 2

ontwikkelingsspelletjes

2002 || Paperback || M. Riksen-Walraven || Bohn Stafleu van Loghum

In dit boek gaat de auteur nader in op de gevoelige periode voor de ontwikkeling van het kind. Vooral de eerste banden met anderen, de taal en de waarneming verlopen in de eerste twee levensjaren veel sneller en soepeler dan in de latere jaren. Stap voor stap wordt de ontwikkeling van het kind beschreven met daaraan gekoppeld een groot aantal praktische tips en spelletjes die bij die ontwikkeling aansluiten. Ruim vijftien jaar hebben de bevindingen van Marianne Riksen-Walraven hun diensten be...

55,25
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 52,49
+
Bestel

Goed nieuws in kwade tijden

crisiscommunicatie in de praktijk

2002 || Hardcover || P. Stamsnijder || Boom

Bedrijven kennen niet alleen goede, maar ook kwade tijden. De besmettingszaak

van Coca-Cola, de moordbandencrisis van Ford en Firestone, de kinderarbeidkwestie van IKEA en de geflopte beursgang van World Online: ondernemingen komen negatief in het nieuws, al dan niet terecht. Crises zijn aan de orde van de dag.

In dit boek betoogt Paul Stamsnijder dat een nieuwe periode is aangebroken:

het transparantietijdperk. Wat zich binnen bedrijven afspeelt, wordt steeds

zichtbaarder voor het grote publiek....