Zoekfilters
› Hogeschool Rotterdam (4)
› Hogeschool Utrecht (3)
› Haagse Hogeschool (HHS... (2)
Resultaten (76)
Marketing 6.0
The Future Is Immersive
2023 || Hardcover || Philip Kotler e.a. || John Wiley and Sons Ltd
Praise for Marketing 6.0 "Immersive marketing is intended to transport the customer into a story until she is convinced that she is there herself. In the process, real and illusory stimuli mix to form a new kind of perceived reality. This book guides us into this futuristic marketing world. Truly enlightening and thought-provoking."
--HERMANN SIMON, Founder and Chairman, Simon-Kucher "Virtual, immersive worlds are rising fast. Old models won't work in these new realities. Marketing 6.0...
maandag verzonden
Marketing Strategy & Management
2023 || Paperback || Diane M. Phillips || SAGE
Marketing Strategy & Management provides students with a thorough step-by-step exploration and grounding in marketing strategy concepts, processes and models.
maandag verzonden
The SAGE Handbook of Service-Dominant Logic
2023 || Hardcover || Vargo || SAGE
The SAGE Handbook of Service-Dominant Logic, edited by Robert Lusch and Stephen Vargo, is an authoritative guide to scholars across disciplines who are conducting or wish to conduct research on S-D logic.
Bouwkunde & Smart Building Tabellenboek / Druk 5 (ebook)
2023 || E-book via Bookshelf || Ad Bone || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Bouwkunde & Smart Building – Tabellenboek is een ideaal naslagwerk voor elke bouwkunde-student in het hbo en mbo , maar zeker ook voor studenten die de mbo-opleiding smart building volgen.
In de wereld van de bouw- en infratechniek neemt het aantal producten jaarlijks toe. Tegelijkertijd neemt de complexiteit van de bouwkundige en bouwfysische berekeningen toe. In dit tabellenboek worden de meest relevante en actuele berekeningen behandeld. Het boek start met korte hoofdstukken ov...
Marketingcommunicatiestrategie / Druk 9
2023 || Paperback || Ko Floor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;
-[ state of the art kennis over digitale communicatie;
- actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.
De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren ...
maandag verzonden
Het Contentspel
Raken, binden en verbinden met personal contentmarketing
2023 || Paperback || Marthe Van Campenhout || Owl Press
Word jij als ondernemer of contentwriter stiekem helemaal gek van alle tips, tricks, do’s, don’ts en hacks voor meer online zichtbaarheid? Is content maken voor jou eerder een opgave dan een plezier? Heb je het gevoel dat je nog vaak met losse flodders schiet?
Dan is dit boek voor jou geschreven. Het Contentspel is een uitnodiging, een duwtje in de rug en een persoonlijke gids voor iedereen die graag én goed met content bezig wil zijn zonder dat het te veel tijd en moeite gaat kosten. Me...
maandag verzonden
Wat als de klant nee zegt?
Praktische gids met antwoorden op alle bezwaren
2023 || Paperback || Geert Delobelle || Lannoo
'DE CONCURRENTIE IS GOEDKOPER',
'WE HEBBEN AL IEMAND VOOR DAT PROBLEEM',
'STUUR ONS EENS EEN MAILTJE',
'DIT IS VOOR ONS MOMENTEEL GEEN PRIORITEIT',
'IK VERDIEN TE WEINIG OP UW PRODUCT'. In gesprekken met klanten kan je steeds weer op nieuwe bezwaren botsen. Je zou eigenlijk iemand anders moeten spreken, of een andere keer terugkomen, of je product is toch net niet wat de klant zoekt. Hoe ga je met dergelijke situaties positief om? En hoe laat je de klant inzien dat wat jij aanbiedt toch de be...
maandag verzonden
Marketing Mindset
Alles wat ik had willen weten vooraleer ik een marketingagentschap oprichtte
2023 || Paperback || Ruben Baestaens || Owl Press
Marketing Mindset verkent de dynamische relatie tussen (digitale) marketing en ondernemerschap en onthult hoe je die symbiose kan benutten om échte impact te hebben in ons digitale tijdperk.Ben je zelf een ondernemer (in spe)? Dankzij dit boek krijg je een diepgaand inzicht in de strategieën en tactieken die je kunt gebruiken om digitale marketing effectief in te zetten voor je bedrijfsgroei. Tegelijkertijd richt Marketing Mindset zich op marketeers die hun campagnes en strategieën sterker...
maandag verzonden
Marketing: The fundamentals
2023 || Paperback || Sara Leroi-Werelds e.a. || Acco || met inkijkexemplaar
This comprehensive guide hones in on marketing’s pivotal role in creating value for customers and other stakeholders. It navigates through the stages of (1) marketing analysis, (2) strategy development, (3) implementation of the marketing strategy via the marketing mix, and (4) marketing evaluation using established key performance indicators.
The book serves as a valuable resource for students, marketers, and business leaders navigating the dynamic marketing landscape, providing guidance t...
maandag verzonden
Talk the walk
Een stappenplan voor duurzaamheidscommunicatie als opportuniteit
2023 || Paperback || Bart Lombaerts e.a. || Lannoo
Hoe communiceer je over je inspanningen rond duurzaam ondernemen vandaag en morgen? Doe je dat luid, stil of helemaal niet? Is onder de radar blijven een slimme manier om kritische stemmen stil te houden? Of laat je met stilzwijgen een gouden kans liggen om je merkverhaal uit te dragen? Hoe de marketing en communicatie rondom duurzaamheid aan te pakken, is een groot vraagteken bij professionals. In Do tell geven vier ervaren marketing- en communicatie-experts antwoord op deze vragen. Met hun ...