Zoekfilters
Resultaten (7)
maandag verzonden
Social Marketing to Protect the Environment
What Works
2011 || Paperback || McKenzie-Mohr || SAGE
Shows how social marketing can be successfully used to change environmental behaviour
maandag verzonden
De Imagineer / druk 1
Ontwerp beleving met betekenis
2011 || Paperback || Gabrielle Kuiper e.a. || Coutinho || ook als eBook
In de huidige economie is het voor bedrijven essentieel om beleving en betekenis te koppelen aan hun producten en diensten. Een product of merk staat in de 21e eeuw niet alleen garant voor een bepaalde kwaliteit met functionele en emotionele waarden; het vertelt een verhaal, waardoor de gebruiker zich ermee verbonden voelt. De imagineer is de persoon die deze beleving en betekenisgeving ontwerpt en regisseert.
Dit boek gaat over de imagineer en zijn werkmethode. In drie delen wordt de manier ...
maandag verzonden
Cases in Marketing Management
2011 || Paperback || Clow || SAGE
A unique collection of 40 cases from Ivey Publishing, this casebook helps students gain a better understanding of marketing management by providing them with a look at the complex issues that marketing managers and professionals deal with on a regular basis.
maandag verzonden
Weg met het marketingplan, tijd voor actie !
praktische marktbewerking voor iedere manager
2011 || Paperback || John Koster || Boom
U wilt graag doelgericht aan marketing doen. Helaas is het opstellen van een marketingplan elke keer weer een tijdrovende en omslachtige bezigheid. En dat
terwijl de uitvoerige analyses die daarvoor nodig zijn van jaar tot jaar niet spectaculair van elkaar verschillen.
Het belangrijkste krijgt daardoor te weinig aandacht: de acties.
Weg met het marketingplan, tijd voor actie! laat zien hoe u zonder omslachtige plannen doelgericht marketing bedrijft. In dit boek draait alles om de acties. Wat is ...
maandag verzonden
Strategie voor dienstverleners / Druk 3
30 managementvragen en -antwoorden
2011 || Paperback || Wouter de Vries e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Strategie voor Dienstverleners leert de concepten en processen van dienstverlenende organisaties te doorgronden aan de hand van een centraal schema. Dit proces wordt ondersteund door een uitgekiende selectie van modellen. Door managementvraagstukken als vertrekpunt te nemen en te werken met aansprekende voorbeelden, cases en 'what to do'-overzichten per hoofdstuk heeft deze uitgave een heel praktijkgerichte karakter, dat door deze opzet ook zeer geschikt is voor projectonderwijs.
Strategie voor dienstverleners / Druk 3 (e-book)
30 managementvragen en -antwoorden
2011 || E-book via Bookshelf || Wouter de Vries e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Strategie voor Dienstverleners leert de concepten en processen van dienstverlenende organisaties te doorgronden aan de hand van een centraal schema. Dit proces wordt ondersteund door een uitgekiende selectie van modellen. Door managementvraagstukken als vertrekpunt te nemen en te werken met aansprekende voorbeelden, cases en 'what to do'-overzichten per hoofdstuk heeft deze uitgave een heel praktijkgerichte karakter, dat door deze opzet ook zeer geschikt is voor projectonderwijs.
maandag verzonden
SAGE Brief Guide to Marketing Ethics
2011 || Paperback || Publications || SAGE
The short, easy-to-use format makes this an essential companion for marketing courses or as a reference for students and practitioners who would like to learn more about the basics of ethical marketing.