Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (2)
vandaag verzonden
Geen paniek!
Eerste hulp bij crisiscommunicatie
2024 || Paperback || Maureen Veurman || Pumbo.nl B.V. || met inkijkexemplaar
Stilzitten als je geschoren wordt of door het stof? Geen crisis is hetzelfde, maar de reacties zijn redelijk voorspelbaar. In dit boek legt Maureen Veurman uit hoe je van een crisis een kans maakt.
Veurman, eigenaar van UP Crisiscommunicatie & Media, komt niet alleen in actie als het kalf verdronken is, ze doet ook aan preventie. De ene keer adviseert ze een CEO om een werknemer niet 'op staande voet te ontslaan' (maar met fluwelen handschoen richting uitgang te begeleiden), de andere keer le...
maandag verzonden
Webcare
2018 || Paperback || Renée van Zijl || Econtentenzo || met inkijkexemplaar
Webcare is het uitvoeren en monitoren van online interacties met klanten en andere relaties van een organisatie via social media, met als doel het vergroten van de klanttevredenheid, het versterken van de reputatie en het stimuleren van de verkopen. Webcare is een begrip geworden bij klanten en organisaties. Het gebruik ervan is echter niet zonder risico’s. Elke reactie wordt zeer snel verspreid. Een enkel verkeerd woord kan veel reputatieschade toebrengen. In de social media zijn niet alle...