Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (2)
Verschijningsjaar
2012 (2)
Taal
Nederlands (2)

Resultaten (3)

21,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 20,89
+
Bestel

Cool is hot

ambitieuze braincandies met een missie!

2012 || Paperback || Rene C.W. Boender || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV

Ambitieuze braincandies met een missie!

Cool is Hot is de volgende stap op weg naar zakelijk geluk! Want zakelijk geluk ligt voor het oprapen, zeker als je gebruik maakt van de laatste wereldwijde know how op dit gebied.

Cool is Hot is de definitieve doorbraak van de EQ in zowel je zakelijke als privé leven...

En je zult er tegelijk meer lol aan beleven dan ooit tevoren, want leiding geven is leuker als je het ziet als een spel. Maar wel een spel dat je wilt winnen!

In zijn nieuwe boek pr...

24,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Great to Cool

braincandies met een bite

2011 || Hardcover || Rene C.W. Boender || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV

René C.W. Boender (1958) was amper twintig toen zijn internationale carrière in marketing en advertising begon. Het Amerikaanse McCann gaf hem de kans van zijn leven! Hij werkte aan grote campagnes van Goodyear tot Coca-Cola, van Ola tot L'Oréal, van Nestlé tot H&M. Begin jaren '90 begon hij zijn eigen bureau, BBCW. Sinds 2000 geeft hij keynotes, gastcolleges en adviseert hij als brainagent, innovatiefuturist en trendteller grote internationals en CEO's.

Great to Cool i...

21,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 20,89
+
Bestel

Cool is hot (eng. editie)

ambitious brain candles with a mission!

2012 || Paperback || Rene C.W. Boender || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV

Ambitious, inspirational brain twists with a mission!

Cool is Hot is much more than just another book. Each brain candy leaves you bubbling with newfound energy. Just like in the bestseller Great to Cool you'll embark on a trip and find yourself making numerous decisions along the way. Page after page, you'll feel the adrenaline flowing as you do what you have to do in the present day and age. Change with a mission. Effortlessly and light-heartedly, but with depth too, René Boender presents ...