Zoekfilters

Verschijningsjaar
2016 (2)
Taal
Nederlands (3)

Resultaten (4)

49,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Operational excellence

van industrie tot dienstverlening

2016 || Paperback || Marcel van Assen || Academic service || met inkijkexemplaar

Je hoort het bijna in alle organisaties. En dat maakt Operational Excellence (OpX) nu belangrijker dan ooit. In veel organisaties is OpX zelfs opgenomen in de strategie. Maar wat is het precies en hoe voer je het effectief in?

OpX gaat om het doelmatig én doeltreffend inrichten en managen van de operationele organisatie, die daardoor steeds weer in staat is de juiste klantwaarde tegen de laagste kosten te realiseren. Hiervoor zijn vaak technieken zoals Lean en Six Sigma geschikt, maar ook de ...

63,75
Levertijd: 4 werkdagen
met 5% korting 60,56
+
Bestel

Praktijkboek supply chain management

Aanpak, concepten en modellen voor operational excellence in de keten

2023 || Paperback || Marcel van Assen e.a. || Boom

30,80
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Operational Excellence

2016 || Paperback || Marcel van Assen || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar

Operational Excellence (OpX) is more important than ever. This is true for both industrial organizations and service organizations in the profit and non-profit sector. In many organizations, Operational Excellence is even included in the strategy. But what is it exactly?

This book clearly sets out what Operational Excellence means these days, both for industrial organizations and service organization. This book provides essential tools for implementing OpX successfully in all types of organiz...

41,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 39,43
+
Bestel

Handboek Lean Management

Aanpak, concepten en modellen voor het succesvol toepassen van Lean

2018 || Paperback || Marcel van Assen || Boom

Talloze organisaties zijn met Lean aan de slag gegaan. Ze geven aan dat ze goed in staat zijn het laaghangende fruit te plukken: verbeterworkshops zijn succesvol uitgevoerd, zichtbare verspillingen geëlimineerd. En in veel gevallen hebben ze kostenbesparingen gerealiseerd terwijl ze de klant sneller en beter kunnen helpen. Maar tegelijkertijd geven deze organisaties aan dat ze niet goed weten hoe ze verder moeten, hoe ze de grote besparingen moeten realiseren, laat staan dat ze precies weten...