Zoekfilters
Resultaten (5)
maandag verzonden
Zelfleiderschap en de One-Minute Manager
Vergroot uw effectiviteit met situationeel zelfleiderschap
2011 || Paperback || Ken Blanchard e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar
Wat is de grootste wens van managers? Dat hun medewerkers zelfstandig en verantwoordelijk opereren. Wat is de belangrijkste klacht van medewerkers? Dat hun baas te weinig reageert op hun specieke wensen.
Hier komen we op het terrein van empowerment, de specialisatie van bestsellerauteur Ken Blanchard.
Dit boek doet, in de traditie van het bekende De One-Minute Manager, kort en helder uit de doeken hoe u uw medewerkers echte verantwoordelijkheid en zelfstandigheid kunt geven. Iedere manager z...
maandag verzonden
Gung Ho! / Druk 12
een overtuigende methode om uw medewerkers te inspireren
2014 || Paperback || Ken Blanchard e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar
Hoe krijg je je mensen zo gemotiveerd en enthousiast dat zij zich volledig inzetten voor hun organisatie? In 'Gung Ho' beschrijven Ken Blanchard en Sheldon Bowles een revolutionaire techniek om persoonlijke betrokkenheid van medewerkers te vergroten. Het antwoord ligt besloten in de drie eenvoudige principes van 'Gung Ho', principes die voor elke manager zijn na te volgen. Blanchard en Bowles beschrijven deze aan de hand van een bedrijf dat worstelt om een faillissement af te wenden. Dankzij ...
maandag verzonden
One Minute Manager en de apenrots
2016 || Paperback || Ken Blanchard e.a. || Atlas Contact || met inkijkexemplaar
BUSINESS BIBLIOTHEEKMaar al te vaak krijg je als manager het verzoek om iets op te lossen dat eigenlijk door een ander gedaan moet worden. De verleiding is dan groot om te zeggen: 'Geef maar, ik kijk er wel even naar.' Degene die met het verzoek kwam loopt verder en u zit met zijn of haar probleem opgescheept...Ken Blanchard en William Oncken gebruiken in dit boek een treffend beeld voor deze situatie: er is zojuist een aap van zijn schouders op de uwe gesprongen! En voor u he tweet, heeft u ...
maandag verzonden
Maak een fan van uw klant / Druk 9
een revolutie in dienstverlening
2021 || Paperback || Ken Blanchard e.a. || Business Contact
'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt u echt een bloeiend bedrijf, maak dan van uw klanten enthousiaste fans.'
Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in dit boek op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Ken Blanchard bekende, enerverende parabelvorm verteld.
Ken Blanchard en Sheldon Bowles geve...
Niet beschikbaar
De Orka Award / Druk 5
de kracht van de positieve feedback
2015 || Paperback || Ken Blanchard e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar
BUSINESS BIBLIOTHEEKBij een orka denkt u waarschijnlijk aan een gevaarlijke killer, maar toch laten deze slimme dolfijnen zich maar wat graag allerlei kunstjes aanleren. Hoe doe je dat, vraagt manager Wes Kingsley zich af, laat je ze eerst verhongeren en dan reiken naar een visje?In gesprek met een orkatrainer leert Kingsley over vertrouwen kweken, goed gedrag prijzen en verkeerd gedrag corrigeren. De parallellen met zijn eigen situatie - in zijn werk gaat Kingsley vaak op zoek naar iemand di...