Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Resultaten (2)

55,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 52,96
+
Bestel

Klachten en kansen, De patiënt centraal in een laagdrempelige en effectieve klachtbehandeling van ziekenhuizen

de patient centraal in een langdrempelige en effectieve klachtbehandeling van ziekenhuizen

2011 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Vakmedianet

Een klacht is een kans. Een kans om van een ontevreden patiënt weer een tevreden patiënt te maken, een kans om een potentieel verloren patiënt te behouden, een kans om de reputatie van het ziekenhuis te verbeteren en een kans om van de klacht te leren. Klachten vormen dus waardevolle signalen voor elk ziekenhuis en elke zorgverlener net als allerlei andere vormen van patiëntenreacties, zoals suggesties, opmerkingen, complimenten, wensen en de resultaten van patiënttevredenheidsonderzoek.

...

66,75
Levertijd: 4 werkdagen
met 5% korting 63,41
+
Bestel

Integraal klachtenmanagement

Inspiratiebron voor klantloyaliteit, merkreputatie en kwaliteitsverbetering

2022 || Paperback || Kees Ahaus e.a. || Boom