Zoekfilters

Verschijningsjaar
2016 (2)

Resultaten (5)

37,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 35,86
+
Bestel

Tendens Commerciƫle dienstverlening

2016 || Paperback || Alberdien Terpstra || Edu'Actief

34,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,01
+
Bestel

Tendens Frontoffice in toerisme en recreatie

|| Paperback || Alberdien Terpstra || Edu'Actief || met inkijkexemplaar

Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstverleners. Als dienstverlener gaat de student aan de slag in bedrijven die gericht zijn op toerisme, recreatie en vrije tijd. Door de samenwerking met de professionele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd.

In dit theorieboek staat de kerntaak Treedt op als aanspree...

32,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 30,64
+
Bestel

Tendens Communicatie in toerisme en recreatie | online en offline

2016 || Paperback || Alberdien Terpstra || Edu'Actief || met inkijkexemplaar

Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstverleners. Als dienstverlener ga je aan de slag in bedrijven die gericht zijn op toerisme, recreatie en vrije tijd. Door de samenwerking met de professionele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd.

Als frontofficemedewerker ben je het aanspreekpunt voor de klant of d...

41,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 39,19
+
Bestel

Tendens Bronnenboek leidinggeven

2019 || Paperback || Alberdien Terpstra e.a. || Edu'Actief || met inkijkexemplaar

Kenmerkend voor de methode Tendens zijn de specifieke beroepssituaties. Naast aandacht voor kennis is in het lesmateriaal van Tendens veel aandacht voor de beroepscompetenties. Door samenwerking met de professionele praktijk wordt een goed beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving en worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd.

Als leidinggevende in de horeca, facilitaire, reis- of recreatiebranche stuur je een team van medewerkers aan. Je vertaalt het beleid van het bedrijf n...

34,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 32,78
+
Bestel

FRONTOFFICE IN TOERISME EN RECREATIE

|| Paperback || Alberdien Terpstra || Edu'Actief