Van Haren Publishing (7)
morgen verzonden
Foundations van ITIL® V3
|| Paperback || Jan van Bon || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar
Note: This book is available in several languages: Dutch, English, French, Spanish.
Het best verkochte handboek over ITIL
Dit boek is, met zijn voorgaande edities, al jaren het toonaangevende boek over ITIL. Het boek heeft zijn plaats verdiend bij de vele experts die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT-servicemanagement, bij ITIL-trainingen, in het MBO en HBO, enz.
Deze versie van sluit aan op ITIL V3. Het boek is net als de vorige edities bondig geschre...
morgen verzonden
Best practice IT Outsourcing: Een introductie
2008 || Paperback || G. Delen || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar
Note: This book is available in several languages: Dutch, English.
Een handzame introductie in de wereld van IT (out)sourcing, met lijst van begrippen en definities, opgesteld door Platform Outsourcing Nederland.
morgen verzonden
Agile - Pocketguide voor wendbare organisaties
pocketguide voor wendbare organisaties
2013 || Paperback || Theo Gerrits e.a. || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar
Een snelle, overzichtelijke introductie tot Agile. Dit boek gaat over het toepassen van Agile van teamniveau tot op het niveau van de hele organisatie. Het is de gids bij de overgang naar structureel Agile werken en een handzaam naslagwerk voor hen die al Agile doen en denken en daarin de volgende stap willen zetten.
Het boek is een goede basis voor certificering op het niveau van Agile Foundation,
Practitioner en Master van het Agile Consortium en is tevens geschikt als voorbereiding op AgileP...
morgen verzonden
IT en management / druk 1
iT Management Foundation
2008 || Paperback || Van Haren Publishing
Over de serie I-Tracks
Binnen I-Tracks kan iedereen die zich (verder) wil scholen op het gebied van de ICT zijn eigen individuele leerrichting kiezen op basis van eerder verworven kennis en competenties. Binnen de diverse opleidingstrajecten komen zowel theoretische als praktische vaardigheden aan bod.
Er kunnen diverse soorten opleidingstrajecten gekozen worden. Short Tracks om binnen een korte doorlooptijd binnen een specifiek gebied kennis op te doen zoals security- of projectmanagement. D...
morgen verzonden
IT-servicemanagement op basis van ITIL® 2011
2013 || Paperback || Pierre Bernard e.a. || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar
De vorige drukken van dit boek zijn al jaren de meest toonaangevende publicatie op het gebied van ITIL. Vanaf de eerste druk in 1999 is dit oorspronkelijk in het Nederlands verschenen boek in opeenvolgende versies telkens verbeterd en vervolgens in vele talen vertaald. Door de input van vele ITSM-experts van over de hele wereld heeft dit boek zijn gezaghebbende positie verworven. Aanvankelijk bij de vele ITSM-experts en daarna vooral bij iedereen die behoefte had aan een betrouwbaar en helder...
morgen verzonden
ASL®2 - Pocketguide
Pocketguide
2013 || Paperback || Yvette Backer e.a. || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar
Note: This book is available in several languages: Dutch, English.
Deze pocketguide geeft een introductie tot het framework ASL 2, een evolutionaire vernieuwing van het in 2001 geïntroduceerde en breed toegepaste ASL framework.
Naast een algemene introductie biedt deze pocketguide ook verdieping door cases. In deze cases zit een historisch perspectief met voorbeelden uit het verleden en de situatie nu, zes jaar later. Wijsheden zijn verloren gegaan en worden herontdekt maar ook nieuwe wijshede...
morgen verzonden
Six Sigma for IT Management
a pocket guide
2016 || Paperback || Marianne Nugteren e.a. || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar
Six Sigma for IT Management
A POCKET GUIDE
Six Sigma is extending its influence as a process improvement method, from its traditional logistics field into other areas of the organization, Businesses will soon be asking IT departments to apply Six Sigma to IT processes as well.
'Six Sigma for IT Management - A Pocket Guide' provides succinct guidance for using the Six Sigma approach successfully in IT service organizations. It focuses on the practical implementation issues of using Six Sigma toge...