Zoekfilters

Van Duuren Media (4)

34,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Handboek Excel 2016

2015 || Paperback || Wim de Groot || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Microsoft Excel mag zich verheugen in een toenemende belangstelling. Steeds meer mensen ontdekken het gemak en de ontelbare mogelijkheden van dit onderdeel van het Microsoft Office-pakket. Excel 2016 is de nieuwste versie van dit krachtige rekenprogramma.

Aan de hand van talloze uitgewerkte en verrassende voorbeelden laat de auteur in deze actuele uitgave zien hoe u met weinig inspanning het maximale uit Microsoft Excel haalt. U leert hoe u in een handomdraai handige lijsten maakt om gegeven...

27,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Het leiderschapsboek voor vrouwen

2015 || Paperback || Marja Wagenaar || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Wat kun je er zélf aan doen om in je werk hogerop te komen? En hoe vervul je met succes een leiderschapsrol binnen je organisatie? Daarover gaat Het Leiderschapsboek voor Vrouwen.

In dit boek introduceert Marja Wagenaar de 50/50-methode, een nieuw en krachtig principe om jezelf vooruit te helpen - in elke fase van de carrièrecyclus. Het uitgangspunt? Besteed de helft van je tijd en energie aan organisatiedoelen, en gebruik de andere helft om tijdens je werk je persoonlijke carrièredoelen t...

24,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

De Superpromoter

2015 || Paperback || Rijn Vogelaar || Van Duuren Media

'Superpromoter' is in korte tijd een internationaal erkend begrip geworden. Organisaties over de hele wereld hebben het gedachtegoed omarmd. En dat is niet zo gek, want superpromoters zijn van levensbelang. Ze doen ongevraagd aanbevelingen en worden door anderen gekopieerd. Ze zorgen voor omzetgroei, gemotiveerde medewerkers en een onderscheidende strategie. Ze zijn de personificatie van de kracht van enthousiasme.

Hoe kun je superpromoters als klanten, medewerkers of burgers inzetten om je ...

28,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Hooked - hoe je mensen verslaafd maakt aan je product

hoe je mensen 'verslaafd' maakt aan je product

2015 || Paperback || Nir Eyal e.a. || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen, kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn relatief nieuwe technologieën, maar ze zijn nu al niet meer uit ons leven weg te denken. We zijn er in korte tijd aan gewend geraakt!

Wil je dat jouw product ook zo succesvol wordt? Zorg er dan voor dat het een vast onderdeel wordt van het dagelijks leven van de gebruikers. In Hooked legt Nir Eyal de v...