Uitgeverij Thema (5)
maandag verzonden
Teamleiderschap
2006 || Paperback || Frans Bouman e.a. || Uitgeverij Thema
Mensen vinden het prettig om in teams samen te werken. In het ideale team werken ze effici , effectief en vooral ook met plezier samen. Met elkaar gaan ze enthousiast aan de slag om persoonlijke en organi-satiedoelen te realiseren. Maar als ervaringsdeskundige weet u ook, dat het werken in teams echt niet altijd aan dit ideaalbeeld voldoet.
Een soepel draaiend team vraagt van u veel geduld, inzicht in de psy-chologische aspecten van mensen, en kennis van de dynamiek van teams. Daarvoor hebt u ...
maandag verzonden
Feedback
Giving and receiving feedback
2020 || Loose-leaf || Marieta Koopmans || Uitgeverij Thema
Feedback is a message about the behavior or performance of another person. Feedback is indispensable when you work with other people. Sometimes you need to tell someone that their work is not up to standard or, by contrast, excellent.
In this booklet, you will find tips and advice about giving feedback.
maandag verzonden
Feedback
commentaar geven en ontvangen
2013 || Postcard book or pack || Marieta Koopmans || Uitgeverij Thema
Waarom is het toch zo moeilijk goed met feedback om te gaan? Zien we op tegen de mogelijke negatieve reactie? Zijn we bang de ander te kwetsen? Of durven we geen standpunt in te nemen?
Wat het ook is, op een goede manier feedback geven is een van de lastigste aspecten van communicatie. Daarom is er nu een handig hulpmiddel: de waaier Feedback. In een overzichtelijke checklistvorm alle praktische informatie over het voorbereiden en geven van feedback, de valkuilen, de belangen en de verdediging...
maandag verzonden
Feedback
commentaar geven en ontvangen
2023 || Paperback || Marieta Koopmans || Uitgeverij Thema
Slik je je kritiek op anderen soms in? Maakt het je wat uit of je commentaar geeft aan je medewerker, collega of baas? Vermijd je het wel eens om positieve feedback te geven? Veel mensen zullen deze vragen bevestigend beantwoorden. Zij vinden het moeilijk om met feedback om te gaan en lopen er liever met een boog omheen. Toch is open communiceren onontbeerlijk voor het bereiken van (top)prestaties in organisaties.
Dit praktische boek leert je luisteren naar wat anderen je zeggen en je eigen c...
maandag verzonden
Feedback
mastering the art of giving and receiving feedback
2009 || Paperback || Marieta Koopmans || Uitgeverij Thema
Do you tend to keep your comments about others to yourself? Is there a difference between giving feedback to an employee, a colleague or your boss? Do you avoid complimenting others or praising them for their efforts?
Many people would answer these questions with a resounding yes. They are uncomfortable dealing with feedback and would rather sidestep the issue entirely. But open, honest communication enables others to learn and grow, which ultimately improves their performance in the fut...