Zoekfilters

Verschijningsjaar
2014 (2)

ThiemeMeulenhoff bv (3)

60,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 57,90
+
Bestel

Meten en meetkunde / Druk 2

2021 || Paperback || Ortwin Hutten e.a. || ThiemeMeulenhoff bv

Meten en meetkunde zijn twee domeinen die sterk met de realiteit verbonden zijn. Dit deel van de driedelige serie Reken-wiskundedidactiek beschrijft deze domeinen, hun onderlinge samenhang en hoe er tijdens de gehele basisschoolperiode op betekenisvolle wijze aan kan worden gewerkt.. Voor grootheden als lengte, oppervlakte en inhoud wordt uiteengezet hoe kinderen inzicht in het metriek stelsel verkrijgen. Ook beschrijft het boek hoe je kinderen greep kunt laten krijgen op de verschillende dee...

60,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 57,90
+
Bestel

Rekendidactiek Hele getallen / Druk 2

2014 || Paperback || Petra van den Brom-Snijders e.a. || ThiemeMeulenhoff bv

De driedelige serie Reken-wiskundedidactiek vormt een belangrijke bron voor aanstaande leraren basisonderwijs voor het vak Rekenen-wiskunde. De uitgangpunten:

Opgezet vanuit de domeinen van de Kennisbasis: hoe komen ze voor in de realiteit, om welke wiskunde(taal) gaat het en hoe kun je eraan werken in de basisschool.

Aandacht in elk deel voor de globale theorie van het leren en onderwijzen van rekenen-wiskunde.

Speelt in op de hogere eisen die de Kennisbasistoets stelt aan de professionele g...

60,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 57,90
+
Bestel

Verhoudingen, procenten, breuken en kommagetallen / Druk 2

2014 || Paperback || Marc van Zanten e.a. || ThiemeMeulenhoff bv

Rekenwiskundedidactiek verhoudingen, procenten, breuken en kommagetallen 2e druk is een boek van Marc van Zanten uitgegeven bij ThiemeMeulenhoff bv. ISBN 9789006955378

Verhoudingen, procenten, breuken en kommagetallen hebben van alles met elkaar te maken. Tegelijkertijd zijn ze ook verschillend van elkaar. Dit deel van de driedelige serie Reken-wiskundedidactiek beschrijft deze domeinen in hun onderlinge samenhang. Aan bod komt vooral hoe je basisschoolkinderen greep kunt laten krijgen op dez...