Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenTaylor & Francis (3)
vandaag verzonden
Onderzoeksmethoden voor Sportstudies / 3th edition
2015 || Paperback || Ian Jones e.a. || Taylor & Francis
Onderzoeksmethoden voor Sportstudies is een veelomvattend, toegankelijk en praktisch tekstboek. Het biedt een complete basis in kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksmethoden voor sportstudies studenten. Het boek omvat een stapsgewijze begeleiding vanaf het ontwerpen van een onderzoeksproject tot het verzamelen en analyseren van data en het rapporteren hierover.
Het is rijk geillustreerd met sportgerelateerde case studies en met internationale voorbeelden. Deze volledig herziene, geactualis...
Managing Technology Entrepreneurship and Innovation
2015 || Paperback || Paul Trott e.a. || Taylor & Francis
Managing Technology Entrepreneurship and Innovation is the first textbook for non-business based entrepreneurship courses, focussed on students with a background in science and technology. Its comprehensive, rigorous and yet accessible approach originates from the authors considerable experience mentoring students as they turn their technological ideas into real-life business ventures.
The text is separated into three parts providing a roadmap for successful entrepreneurial projects:Part I fo...
Dynamics of International Business
Comparative Perspectives of Firms, Markets and Entrepreneurship
2015 || Paperback || Andrea Colli || Taylor & Francis
The Dynamics of International Business offers a comparative, chronological overview of the strategic and structural evolution of international firms. Organized around eras of global economic development, the text synthesizes research on the internationalization of firms, highlighting crucial turning points in the evolution of the international economy. A particular emphasis is placed on the relationship between historical evidence and the theoretical frameworks available for its interpretation.
Each period is illustrated by a selection of short case studies from a variety of industry sectors, including the Levant Company, Nestle, Singer, Saint Gobain and NEC. An essential textbook for courses in business and economic history, this book will also be a valuable resource for scholars and students of international business more generall...