Zoekfilters

Taal
Nederlands (5)
Verschijningsjaar
2022 (3)

S2 Uitgevers (6)

21,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 20,85
+
Bestel

Word eens volwassen

Next level online ondernemen

2021 || Paperback || Christiaan Slierendrecht || S2 Uitgevers || met inkijkexemplaar

NEXT LEVEL ONLINE ONDERNEMEN

Voor ondernemers is het nog nooit zo belangrijk geweest om digitaal volwassen te worden. Of je leert het nieuwe digitale spel spelen, of het is game over.

Maar de spelregels in de online wereld zijn complex en soms ongrijpbaar. Hoe maak je de juiste keuzes? Hoe haal je meer rendement uit online? Hoe zorg je ervoor dat je beslissingen maakt in dienst van duurzaam succes?

Word een speler in het spel dat ‘digitaal groeien’ heet en ontdek:

✓ Waarom pokerspelers ...

34,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

The customer leader

A Leadership Guide to Build Great Business through the Choices Customers Make

2022 || Paperback || Rudy Moenaert e.a. || S2 Uitgevers

The Customer Leader makes your favorite management books obsolete. You can start emptying and rearranging your bookcase and make room for the Customer Leader. The Customer Leader is an action-packed, no-nonsense page-­turner. It helps you to define value, analyze the arena you are competing in, develop a winning value proposition, and build a customer-driven organization.

The Customer Leader is about leadership, customers, and creating great business. It addresses the most important questio...

14,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Podcasten voor communicatieprofessionals

2022 || Paperback || Glenn van der Burg || S2 Uitgevers

Met een goede zakelijke podcast is het alsof je elke week een inspirerende bijeenkomst organiseert. Het geeft jouw organisatie de mogelijkheid om zo’n halfuur lang de volledige aandacht te krijgen van jouw doelgroep. En voor jouw studiogasten is het een sterkere relatiebinding dan een partijtje golfen. Maar die onverdeelde aandacht krijg je alleen als jouw podcast precies aansluit bij de behoeftes van de luisteraar, een herkenbaar format heeft en de juiste sfeer.

Dankzij Podcasten voor comm...

22,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Jouw contentplan op een bierviltje

Hoe je als zzpér een bestaan opbouwt met blogs, video's, podcasts en nieuwsbrieven

2022 || Paperback || Bas Hakker || S2 Uitgevers

Stel je bent een hele goede fotograaf, journalist, jurist of meubelmaker. Hoe leuk is het dan als je - volledig op jouw manier - kunt leven van jouw mooie vak? Iedere ondernemer kan met behulp van wat basale marketingprincipes (en keihard werken en geduld) een publiek opbouwen en zijn spullen of diensten aan dat publiek verkopen. In dit boek vertelt Bas Hakker, zonder de alwetende goeroe uit te hangen of kansloze beloftes te geven, hoe je zelf aan de slag kunt met contentmarketing. En het moo...

24,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Verblind door Leads

De kracht van account-based marketing

2023 || Paperback || Pierre Vanderfeesten || S2 Uitgevers

Marketeers ervaren steeds meer moeite om leads te genereren. En dan is Sales vaak ook nog ontevreden over de kwaliteit.

Het leadgeneratiemodel staat onder druk en toch staren veel bedrijven zich hier nog blind op.

Dit boek gaat over de troonopvolger van leadgeneratie: account-based marketing (ABM). Je leert op een praktische manier:

· Hoe je koopsignalen herkent op basis van data (en zonder contactformulieren!)

· Hoe Marketing en Sales effectief samenwerken o...

34,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,24
+
Bestel

De Customer Leader

Dé leiderschapsgids om een grootse business te bouwen

2024 || Paperback || Rudy Moenaert e.a. || S2 Uitgevers

DE CUSTOMER LEADER

Leiderschapsgids om een grootse business te bouwen

Ruim je boekenkast op! De Customer Leader maakt jouw favoriete managementboeken overbodig. De Customer Leader zit boordevol actie, leest als een trein en zet je met beide benen op de grond. Het helpt je om waarde te definiëren, de arena waarin je concurreert te analyseren, een succesvolle waardepropositie te ontwikkelen en een klantgedreven organisatie te bouwen.

De Customer Leader gaat over leiderschap, klanten en het cr...