Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenPelckmans (4)
morgen verzonden
Women in Tech
A perfect fit for a sustainable and inclusive future
2023 || Paperback || Laurence Jacobs || Pelckmans
Vrouwen vormen meer dan de helft van de wereldbevolking, maar slechts een kwart van hen vindt de weg naar een carrière in de technologische sector. Waarom is dat zo? En waarom verlaat meer dan de helft van hen de sector voor ze 35 jaar oud zijn?
Dit boek toont hoe diversiteit en inclusie de sleutel vormen tot een structurele oplossing. Afgewisseld met interviews met straffe dames/heren en rolmodellen, do’s & don’ts, interessante bedrijfscases en een overzicht van organisaties en exp...
morgen verzonden
Trendsurfing
10 trendgolven voor innovatie
2023 || Paperback || Bert Van Thilborgh || Pelckmans
Historicus, trendwatcher en futuroloog Bert Van Thilborgh surft in zijn eerste boek op de tien belangrijkste, actueelste en toekomstrobuuste trendgolven, waaronder glocalisering, verstedelijking, vergrijzing, levensduurverlenging, individualisering, vertechnologisering, robotisering, automatisering, decentralisering en kennisverrijking. Wat houden deze trends in? Hoe diep zijn ze al geworteld in onze maatschappij? Op welke manier kan je hierbij als ondernemer, productontwikkelaar, marketeer, ...
morgen verzonden
Empathie werkt
Hoe empatisch te communiceren met consumenten en medewerkers
2023 || Paperback || Bart De Leeuw e.a. || Pelckmans || met inkijkexemplaar
Onze wereld wordt de laatste jaren stevig door elkaar geschud. En hoewel de grote politieke, economische en sociale tegenstellingen soms onoverkomelijk lijken, komen mensen toch weer bij elkaar. Want hoezeer de samenleving ook verandert, mensen zullen altijd een diepgewortelde behoefte hebben om zich verbonden te voelen met elkaar. Maar hoe zit dat met merken? En hoe werkt dit tussen werkgever en werknemer?
The Oval Office is alvast overtuigd van het belang en de kracht van empathie in commun...
morgen verzonden
Relatie Renaissance
2023 || Paperback || Stef Verbeeck || Pelckmans
Na decennia van optimalisering, digitalisering, automatisering en rationalisering is er een onfortuinlijke afstand ontstaan tussen merken en hun klanten. Loyale fans worden een zeldzaamheid en in een postpandemische wereld vol uitdagingen moeten veel merken vechten voor elke klant of aanwerving. Zonder het te beseffen zijn veel bedrijven zo inwisselbare leveranciers van producten en diensten geworden die compleet vervreemd zijn van hun doelgroepen.
In dit boek schetst merkstrateeg Stef Verbe...