Zoekfilters

Verschijningsjaar
2021 (3)
2020 (2)

Pelckmans (9)

32,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 30,40
+
Bestel

Duurzaam durven doen

Hét praktijkboek duurzaam ondernemen

2024 || Paperback || Charlotte M. Vandierendonck e.a. || Pelckmans

Jouw kompas richten op duurzaam ondernemen is meer dan alleen een groen verhaal. Economische groei kan immers perfect hand in hand gaan met een positieve impact op mens en samenleving. In ‘Duurzaam durven doen’ krijg je als professional alle knowhow van vandaag aangereikt om vlot om te schakelen naar een impactvol bedrijfsbeleid. Aan de hand van praktische voorbeelden en casestudies vind je een antwoord op een aantal sleutelvragen: wat is de impact van jouw organisatie op mens, milieu en ...

34,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 32,78
+
Bestel

The Virtual Economy

A guide for leaders to thrive in the 3rd age of the Internet

2023 || Paperback || Jeremy Denisty e.a. || Pelckmans || met inkijkexemplaar

Het internet staat voor een revolutie. De derde golf van het internet ontvouwt zich voor onze ogen. Web3 is een verzamelnaam geworden voor de visie van een nieuw, beter internet. In essentie gebruikt Web3 blockchains, cryptomunten en NFT’s om de macht terug te geven aan de gebruikers in de vorm van eigendom.

En wat met dat andere buzzword: de metaverse? Waar gaat het over en welke kansen zal de verschuiving naar de metaverse creëren voor bedrijven, overheden & de maatschappij in het al...

32,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Inspirerend spreken als leider

5 strategieën om te communiceren met impact

2022 || Paperback || Filip Muyllaert || Pelckmans || met inkijkexemplaar

Inspirerende communicatievaardigheden beheersen is onmisbaar voor elke leider of voor iedereen met leiderschapsambities. Het vermogen om te inspireren creëert een positief spiraaleffect dat individuen, teams en organisaties laat uitgroeien tot iets wat exponentieel beter is dan voorheen.

In Inspirerend spreken als leider laat Filip Muyllaert een vernieuwend en verhelderend licht schijnen op inspirerend presenteren en communiceren. Wat maakt leiders tijdens een toespraak zo inspirerend en hoe...

49,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Wegwijs in de financiële wereld

2019 || Paperback || Marc De Ceuster || Pelckmans

Financiële innovatie is door de geschiedenis heen cruciaal gebleken voor de ontwikkeling van toonaangevende wereldeconomieën. Wegwijs in de financiële wereld neemt je mee op een boeiende verkenningstocht en maakt je vertrouwd met de financiële markten en spelers. Marc De Ceuster legt op een heldere manier uit wat de basis is van financieel rekenen, waarom de vraag naar en het aanbod van krediet de hoogte van de rente bepalen, en waarin financiële risico’s schuilen. Ook verzekeringsmoge...

29,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Start je eigen webshop

Het geheim van een succesvolle onlinewinkel

2021 || Paperback || Simon David || Pelckmans || met inkijkexemplaar

Jaar na jaar stijgen de cijfers als het op onlinewinkelen aankomt. Steeds meer mensen spenderen steeds vaker steeds meer geld aan steeds meer goederen of diensten in onlinewinkels. Hoog tijd dus om als ondernemer werk te maken van je webwinkel.

Start je eigen webshop loodst je door het hele proces, van het bedenken van een goede bedrijfsnaam tot het verzenden van je eerste order. Ontdek hoe je dankzij SEO en SEA beter wordt gevonden in Google, welke betaalmethodes je voor je shop kunt kieze...

32,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 30,40
+
Bestel

F*cking start-ups en andere corporate onzin

Welkom in het tijdperk van de intrapreneur

2024 || Paperback || Lode Uytterschaut || Pelckmans

Start-ups zijn de nieuwe pioniers. Maar ze komen met zovele uit de grond gesproten dat het lijkt alsof elke 22-jarige met een half idee een start-up kan beginnen, inclusief geld ophalen, een team uitbouwen en de markt veroveren. De hype ziet enkel de succesverhalen en vergeet al het gewroet in de marge. 

De founders van deze start-ups laten een carrière op de payroll in een groot bedrijf varen omdat ze maar één optie zien: hun eigen idee uitbouwen. Ze passen zo voor grote organisaties me...

32,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Brandhacking

7 cruciale inzichten om je merk onmisbaar te maken

2020 || Paperback || Stef Verbeeck || Pelckmans

Merken maken woelige tijden door. Hun klanten lijken almaar veeleisender te worden, de concurrentie is moordend en disruptie waait door alle sectoren. Bedrijven lijken te worstelen met het communiceren van hun meerwaarde, het succesvol positioneren van hun merk en het ontwikkelen van een verhaal dat doelgroepen aan hen bindt. Impact maken is al even geen evidentie meer, en alleen de dominante spelers lijken nog mee te zijn met alle marketingtrends en te floreren in hun markt.

Met Brandhackin...

32,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

De weg naar duurzaam ondernemen

In 5 stappen naar positieve impact

2021 || Paperback || Jan Beyne e.a. || Pelckmans || met inkijkexemplaar

De wereld transformeert wanneer organisaties transformeren.

Organisaties transformeren wanneer mensen transformeren.

Van het belang van duurzaam ondernemen is langzaam maar zeker iedereen doordrongen. Maar hoe begin je daar nu aan?

De weg naar duurzaam ondernemen helpt je op weg om positieve impact te creëren in vijf stappen. We beginnen bij het begin en nemen je mee in de centrale concepten en strategische kaders van het maatschappelijk verantwoord ondernemen. Daarna helpen we je op weg om ...

32,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 30,40
+
Bestel

Nooit nog normaal

Aan de slag in de digitale wereld

2021 || Paperback || Omar Mohout e.a. || Pelckmans || met inkijkexemplaar

De wereld verandert en doet dat in een duizelingwekkend tempo. Er zijn verschillende krachten die aan de basis van die omwentelingen liggen, maar de digitalisering is ontegensprekelijk de grootste. Laurence Jacobs en Omar Mohout werpen, met de hulp van heel wat experts uit het veld, een blik op de ‘bigger picture’ nu corona die digitale versnelling nog meer heeft doen toenemen. Ze gaan op zoek naar wat de doorgedreven digitalisering betekent voor drie cruciale domeinen in onze maatschappi...