Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (2)
NUR
Marketing (2)
Verschijningsjaar
2022 (2)

Noordhoff (3)

41,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Branding (e-book)

2022 || E-book via Bookshelf || Andy Mosmans e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Geeft een actueel en helder overzicht van de verschillende stromingen binnen het vakgebied van branding;

- biedt met een canvas praktisch houvast voor het analyseren en activeren van merken;

- is goed gestructureerd en kan met diverse lees- en studeerroutes op meerdere manieren worden gebruikt.

BRANDING geeft een actueel en volledig overzicht van het vakgebied. Vanuit een brede invalshoek geeft dit boek houvast op het gebied van merkmanagement; ‘The Game of the Name’. Onder meer door de...

38,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 37,00
+
Bestel

Basisboek Interviewen / Druk 5

Handleiding voor het voorbereiden en afnemen van interwiews

2021 || Paperback || B. Baarda e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Breed inzetbaar, voor uiteenlopende gesprekken en onderwerpen;

- voorkennis niet noodzakelijk;

- praktijkgericht, met veel opdrachten.

Het Basisboek Interviewen leert studenten stapsgewijs interviews opzetten en kritisch kijken naar de eigen interviewvaardigheden. Het gaat zowel in op de voorbereiding als op het afnemen van interviews.

De vele, aansprekende opdrachten maken het mogelijk om zelfstandig aan de slag te gaan met het Basisboek Interviewen. Dankzij het aanvullende materiaal en e...

51,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 48,93
+
Bestel

Branding

2022 || Paperback || Andy Mosmans e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Geeft een actueel en helder overzicht van de verschillende stromingen binnen het vakgebied van branding;

- biedt met een canvas praktisch houvast voor het analyseren en activeren van merken;

- is goed gestructureerd en kan met diverse lees- en studeerroutes op meerdere manieren worden gebruikt.

BRANDING geeft een actueel en volledig overzicht van het vakgebied. Vanuit een brede invalshoek geeft dit boek houvast op het gebied van merkmanagement; ‘The Game of the Name’. Onder meer door de...