Zoekfilters

Verschijningsjaar
2022 (2)
2023 (2)
Categorie
Marketing (2)

Noordhoff (6)

89,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 85,45
+
Bestel

Marketingcommunicatiestrategie / Druk 9

2023 || Paperback || Ko Floor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;

-[ state of the art kennis over digitale communicatie;

- actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.

De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren ...

84,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 80,70
+
Bestel

Commerciële calculaties 2 / Druk 6

2017 || Paperback || Gerard Minnaar e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.

Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?

* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;

* reikt een overzichtelijk model aan;

* bevat veel oefenopgaven...

69,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...

51,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 48,93
+
Bestel

Handboek strategisch eventmarketing / Druk 1

2022 || Paperback || Leon Kruitwagen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

De tijd van een event om het event ligt ver achter ons. De mogelijkheden die het event biedt om de kracht van live-communicatie effectief in te zetten zijn ongekend. Met de impact van een event kun je vrijwel elke doelstelling behalen. Aantoonbaar effectief, breed inzetbaar en persoonlijk – deze eigenschappen maken het event geliefd bij directie, sales, HRM, marketing- en communicatie-afdelingen.

De eventprofessional van nu heeft dan ook meer in z’n mars dan alleen servicegeric...

77,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 74,05
+
Bestel

Strategische marketingplanning / Druk 9

2023 || Paperback || Karel Jan Alsem || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces. Iedere stap wordt geïllustreerd met praktische voorbeelden en een slotcase, daarnaast worden per stap handige tools gepresenteerd.

In deze negende, herziene editie blijft de kern van dit succesvolle boek ongewijzigd: een degelijke, praktische, stapsgewijze aanpak van strategische marketing. ...

52,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Ondernemerschap in Hoofdlijnen / Druk 5

2022 || Paperback || Peter O. van der Meer || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Neemt een multidisciplinaire benadering bij het schrijven van een ondernemingsplan;

met ruime aandacht voor actuele thema’s als duurzaamheid en sociaal ondernemerschap;

het ondernemingsplan en moderne business canvassen komen uitgebreid aan bod.

Ondernemerschap in hoofdlijnen benadert het schrijven van een ondernemingsplan vanuit een unieke multidisciplinaire benadering en biedt een overzicht van de (bedrijfs-)economische kennis en vaardigheden die daarvoor nodig zijn. Gedurende het opzette...