Zoekfilters
Noordhoff (7)
Marketing denken, marketing doen (ed. 1 - 2025 )
2025 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff
• Bereidt voor op de nieuwe eisen van het werkveld, dankzij bijdragen van ruim vijftig NIMA-marketingprofessionals en toonaangevende vakspecialisten;
• biedt direct toepasbare praktijkvaardigheden die aansluiten op het marketingdenken van nu;
• flexibel in te zetten en geschikt voor elke leerstijl.
Deze nieuwe, innovatieve leermethode bereidt studenten voor op een succesvolle carrière door hen te leren klantinzichten te verzamelen, klanten te werven, waardeproposities en customer jour...
E-commerce & e-business (ed. 3 - 2025 ) / Druk 3
2025 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff
• Grondige inleiding in e-commerce en e-business;
• praktijkgerichte modellen en onderzoeksresultaten;
• bevat recente ontwikkelingen in AI, AR en VR.
De ontwikkelingen binnen e-commerce en e-business zijn enorm ingrijpend en voltrekken zich in rap tempo. Dankzij nieuwe technologieën zoals AI en machine learning kunnen bedrijven klantgegevens efficiënter analyseren en hun diensten optimaal afstemmen op de wensen van de klant. Dit resulteert in verbeterde klantbeleving, nauwkeurige be...
Basiskennis marketing - 7e editie / Druk 7
2025 || Paperback || Noordhoff
• Zeer compacte en toegankelijke kennismaking met het vakgebied;
• focust op de herkenbaarheid van de marketingtheorie in het werkveld;
• sluit aan bij de eisen van het NIMA-examen Basiskennis marketing.
Basiskennis marketing is een uitstekende kennismaking met het vakgebied marketing. Het boek is volledig toegespitst op het NIMA-examen Basiskennis marketing en uitermate geschikt voor eerstejaarsstudenten van opleidingen waar marketing geen kernvak is en voor de opleiding NIMA Basiskenn...
Retailmarketing - 9e editie / Druk 9
2025 || Paperback || Frank Quix || Noordhoff
• Toegankelijk handboek over retailmarketing;
• verbindt de theorie met de dagelijks praktijk in de retail branche;
• het strategisch en tactisch retailmarketingmodel loopt als rode draad door het boek.
In Retailmarketing staat centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht, in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp die vooral ingaan op wat retailing is.
Het boek helpt studenten feitenkennis op te bouwen over retail en geeft hen tegelijkertijd inzicht in dez...
Marketingcommunicatie in 14 stappen (ed. 3 - 2025 ) / Druk 3
2025 || Paperback || Guy van Liemt e.a. || Noordhoff
• Helder inzicht in de relatie tussen marketing- en marketingcommunicatiestrategie;
• behandelt nieuwste inzichten en modellen;
• geïntegreerde benadering van on- en offline.
Marketingcommunicatie in 14 stappen, winnaar van de Marketing Literatuurprijs, maakt duidelijk welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de moderne marketingcommunicatie. Alle essentiële onderwerpen komen aan bod, gestructureerd volgens een strategisch plan, wat zorgt voor een uitstekende voorbereiding op d...
Communicatie handboek - 8e editie / Druk 8
2025 || Paperback || Wil Michels || Noordhoff
• Het praktijkgerichte standaardwerk voor het communicatievak;
• biedt een actueel, beknopt en volledig overzicht van het vakgebied;
• optimale aansluiting bij de actuele onderwijs- en beroepspraktijk.
Het Communicatie Handboek is het praktijkgerichte standaardwerk voor het communicatievak. Het biedt een actueel, beknopt en volledig overzicht van marketingcommunicatie, corporate communicatie en interne communicatie, met optimale aansluiting bij de onderwijs- en beroepspraktijk. Ben jij...
Social media management - 2e editie / Druk 2
2025 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff
• Enige studieboek dat social media vanuit klantperspectief behandelt;
• geschreven door experts uit het werkveld, met actuele en relevante inzichten;
• zeer praktijkgericht, zodat studenten theorie direct kunnen toepassen.
De opkomst van social media heeft de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen, kopen en evalueren veranderd. Ook kunnen uitingen op social media een grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor organ...