Noordhoff (7)
morgen verzonden
Media / Druk 2
2020 || Paperback || Rob Leurs e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
De verhalen die films ons vertellen, de hoge omloopsnelheid van content in nieuwe media en de commerciële aard van televisieprogramma’s zijn een intrinsiek onderdeel van onze samenleving. Hoe gaan we hiermee om?
Media sluit aan bij de vraag om toekomstbestendige beroepsvaardigheden en leert studenten de vaardigheden bij die in een dynamische mediawereld relevant zijn.
Ieder hoofdstuk besteedt aandacht aan het effectief inzetten van media in verschillende beroepspraktijken en voor versc...
Argumenteren voor juristen / Druk 3 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || A.J. van Dijk e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Argumenteren voor juristen leert tactisch, strategisch en communicatief juridisch argumenteren. Het boek bestaat uit drie delen. Deel 1, Argumenteren, beslaat de algemene argumentatiekennis. In deel 2, Casussen oplossen, wordt specifiek ingegaan op juridische argumentatiekennis en -vaardigheden. De student leert rechtsregels te analyseren en wetsgeschiedenissen te gebruiken. In deel 3, Handelen, staat de kennis over de tactische, strategische en communicatieve kanten van juridisch argumentere...
Taaltopics Rapporteren / Druk 6 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || C. Braas e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Taaltopics Rapporteren doorloopt stapsgewijs het hele rapportageproces en leert studenten een hoofdvraag exact te formuleren, een logische rapportindeling te maken en de vaste rapportonderdelen juist in te vullen. Het boek focust zowel op rapportages die studenten tijdens hun studie opstellen, als op rapporten die ze in de beroepspraktijk moeten schrijven. Taaltopics Rapporteren bevat aanwijzingen voor zowel lange rapporten als korte rapportages die binnen het bedrijfsleven gangbaar zijn. ...
Media / Druk 2 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Rob Leurs e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
De verhalen die films ons vertellen, de hoge omloopsnelheid van content in nieuwe media en de commerciële aard van televisieprogramma’s zijn een intrinsiek onderdeel van onze samenleving. Hoe gaan we hiermee om?
Media sluit aan bij de vraag om toekomstbestendige beroepsvaardigheden en leert studenten de vaardigheden bij die in een dynamische mediawereld relevant zijn.
Ieder hoofdstuk besteedt aandacht aan het effectief inzetten van media in verschillende beroepspraktijken en voor versc...
morgen verzonden
Taaltopics Rapporteren / Druk 6
2020 || Paperback || C. Braas e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Taaltopics Rapporteren doorloopt stapsgewijs het hele rapportageproces en leert studenten een hoofdvraag exact te formuleren, een logische rapportindeling te maken en de vaste rapportonderdelen juist in te vullen. Het boek focust zowel op rapportages die studenten tijdens hun studie opstellen, als op rapporten die ze in de beroepspraktijk moeten schrijven. Taaltopics Rapporteren bevat aanwijzingen voor zowel lange rapporten als korte rapportages die binnen het bedrijfsleven gangbaar zijn. Er...
morgen verzonden
Core Business / Druk 4
Engelse grammatica voor het hoger economisch onderwijs ERK C1
2020 || Paperback || P.J. van der Voort || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Core Business biedt een overzicht van de belangrijkste grammaticale onderwerpen van het Engels in een economische context. Het boek geeft het Engelse vocabulaire op het gebied van economisch vakjargon in korte, overzichtelijke hoofdstukken. Elk hoofdstuk begint met een inleiding op een grammaticaal onderwerp. De uitleg hiervan is in het Nederlands en zonder te veel grammaticale termen. In korte paragrafen worden voorbeelden gegeven van de verschillen tussen het Engels en het Nederlands en kom...
Marketingcommunicatiestrategie / Druk 8 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Ko Floor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét boek voor het vakgebied marketingcommunicatie. Het boek slaagt erin om de voortdurende veranderingen in de wereld van marketingcommunicatie een fundament te geven door de werking en de mogelijke inzet ervan te beschrijven. Centraal staat het marketingcommunicatieplan en het bouwen van sterke merken (offline en online) en het behalen van commercieel succes. Het meest opvallende in deze achtste editie is een nieuw hoofdstuk over online marketingco...