Noordhoff (4)
morgen verzonden
Inleiding tot de marketing / Druk 5
2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook
- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;
- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;
- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...
morgen verzonden
Professioneel inkopen / Druk 6
2021 || Paperback || Kees Gelderman e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Compleet overzicht van alle relevante aspecten van inkopen;
- aandacht voor duurzaamheid, digitalisering en alternatieve vormen van aanbesteding;
- veel praktijkvoorbeelden die de theorie illustreren.
Professioneel inkopen biedt een complete en toegankelijke beschrijving van de belangrijkste aspecten van inkopen. Het boek geeft een overzicht van de inkoopproblematiek en laat zien welke modellen en factoren daarop van invloed zijn.
Het boek is opgebouwd uit drie delen. Het eerste deel beschr...
morgen verzonden
De complete professional / Druk 5
Persoonlijke ontwikkeling, competenties en Bildung
2021 || Paperback || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Praktisch handboek voor iedere hbo-student;
- focust op de beroepscompetenties;
- draagt bij aan het opleiden van een maatschap bewuste professional.
De complete professional is een praktisch handboek voor iedere hbo-student. Het boek helpt studenten belangrijke beroepscompetenties te verwerven en draagt zo bij aan het opleiden van een maatschappelijk bewuste professional. Binnen het boek staan goed burgerschap en persoonlijke ontwikkeling centraal. Het gaat dus zowel om de ontwikkeling al...
morgen verzonden
Bedrijfskunde: de basis / Druk 6
2020 || Paperback || Gert Alblas e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bedrijfskunde de basis is een praktijkgericht, overzichtelijk boek met veel aandacht voor didactiek. Het boek bestaat uit drie delen. Het eerste deel beschrijft de inrichting en besturing van bedrijven vanuit verschillende invalshoeken. Deel twee behandelt de functionele deelgebieden en ontwerp- en besturingsvraagstukken. In het derde deel staan de processen binnen het bedrijf als geheel centraal. Ieder hoofdstuk start met een casus uit de beroepspraktijk en sluit af met vraagstukken en cases...