Zoekfilters

Verschijningsjaar
2020 (2)
2022 (2)
Verschijningsvorm
Hardcover (2)
Paperback (2)

Het Nieuwe Vizier (4)

18,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Digitale trends

Hoe als bedrijf om te gaan met de digitale revolutie

2022 || Hardcover || Wim Kweekel || Het Nieuwe Vizier

Momenteel vinden vele veranderingen plaats die vooral ingegeven worden door de verdergaande digitalisering. Het heeft onmiskenbaar een aantal voordelen, maar ook nadelen. Het biedt bedrijven kansen. Maar het kunnen ook bedreigingen zijn. In het boek komen een aantal trends aan de orde en de vraag hoe deze trends te beoordelen. Ook en vooral komt aan de orde hoe de relevante trends in de eigen bedrijfsvoering en (niet te vergeten) bij de eigen klanten zijn toe te passen.

Het boek is tot stand...

18,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Doelen formuleren

Oplossingen van & door experts

2020 || Paperback || Wim Kweekel e.a. || Het Nieuwe Vizier

12,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 12,30
+
Bestel

En nu gaan we het echt beter doen!

De essentie van verbeteren

2022 || Hardcover || Wim Kweekel e.a. || Het Nieuwe Vizier

"En nu gaan we het echt beter doen" is een makkelijk leesbare parabel over de ervaringen van de muis Charles. Op zijn zoektocht naar koek-kruimels komt hij bij vele bedrijven. Hij komt er gaandeweg achter dat het ene bedrijf beter om gaan met veranderingen en verbeteringen dan het andere. Zijn bevindingen zijn voor iedereen herkenbaar en kunnen gezien worden als de wetmatigheden bij alle veranderings- en verbetertrajecten.

18,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Werken met bevlogen medewerkers

Bouwen aan een leukere organisatie met betere resultaten

2022 || Paperback || Wim Kweekel e.a. || Het Nieuwe Vizier

Bevlogen medewerkers. Wie wil ze niet? Er is een verschil tussen bevlogen en tevreden medewerkers. Bevlogen medewerkers lopen harder, zetten zich meer in, zorgen vooral voor tevredener klanten en afnemer en zijn productiever. In dit compacte boekje wordt kort, krachtig en begrijpelijk ingegaan op de vraag hoe compacte medewerkers te krijgen en te houden.