Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Futuro Uitgevers (3)

23,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

De veranderformule

2016 || Paperback || Jorien Weerdenburg || Futuro Uitgevers || met inkijkexemplaar

Er zijn veel methodieken die je als organisatie kunt inzetten om te verbeteren of te vernieuwen. Blijvend veranderen blijkt echter lastig. De middelen lijken belangrijker geworden dan het doel, instrumentele implementatie is het gevolg en de echte impact blijft uit. Van een blijvende organisatieverbetering is dan ook vaak geen sprake. Maar hoe verander je wel 'blijvend'? Ongeacht de gekozen methodiek: de mensen in je organisatie maken het verschil tussen tijdelijke en blijvende resultaten. Al...

22,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Mannen en/of Vrouwen?

2016 || Paperback || Bert Overbeek || Futuro Uitgevers || met inkijkexemplaar

In elke team is er sprake van een bepaalde groepsdynamiek. Mannen en vrouwen brengen een eigen dynamiek in het team en in de organisatie. De verschillen tussen mannen en vrouwen verklaren daarbij veelal het teamgedrag. Hoe ga jij als manager om met al die verschillen? Managers die de man-vrouwverschillen op de werkvloer begrijpen, sturen beter aan, begrijpen zichzelf ook beter en zijn daardoor effectiever en meer aanspreekbaar in de samenwerking. Een manager kan zo'n proces effectief en handi...

23,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Spanning rond de boardroom

reputatielessen voor directeuren en commissarissen

2016 || Paperback || Frank Peters e.a. || Futuro Uitgevers || met inkijkexemplaar

Bestuurders en toezichthouders van organisaties worden steeds kritischer door hun omgeving gevolgd. Klanten, politici, media en maatschappij verwachten, eisen en halen informatie over zaken die zij belangrijk vinden. Loze beloftes straffen ze genadeloos af en bij falen eisen ze 'de kop' van de topman/topvrouw van de organisatie. Reputatie komt te voet en gaat per twitter! En daarom staat in onze twitter-democratie reputatie boven aan de agenda in boardrooms.Maar als organisaties het goed doen...