Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenFuturo Uitgevers (7)
morgen verzonden
Het flitsbrein
beslissen op intuitie
2015 || Paperback || Bert Overbeek || Futuro Uitgevers || met inkijkexemplaar
De veranderende communicatiemiddelen vragen tegenwoordig om snelle beslissingen, zowel in ons werk als privé. En om niet alleen snelle, maar ook de goede beslissingen te nemen heb je wel de juiste gegevens en data nodig. De toename van big data zorgt ervoor dat de deskundigheid van je keuze toeneemt. Maar is deze data wel beschikbaar of volledig om daarop te kunnen vertrouwen?"Volg je intuitie" is dan het advies dat vaak klinkt. Intuitie zorgt weliswaar voor snelheid maar is evenmin perfect,...
morgen verzonden
Neuroleiderschap
van macht naar kracht
2015 || Paperback || Guido de Valk || Futuro Uitgevers
Deze tijd vraagt om een ander type leiders en managers. Leiders die de mens centraal stellen en die weten hoe ze met mensen om moeten gaan en mensen kunnen laten groeien. Managers die zich onderscheiden door waardengedreven leiderschap. Echter, hoe je zo'n leider kunt worden is nog vaak niet duidelijk. Hoe zorg je er daadwerkelijk voor dat je ander gedrag ontwikkelt, zonder dat we verzanden in wollige, vage begrippen? En hoe zorg je ervoor dat dit andere gedrag ook blijvend ander gedrag is?
I...
morgen verzonden
Koppelzones
lagere transactiekosten door organisatorische innovatie
2015 || Paperback || Frank den Butter e.a. || Futuro Uitgevers
Door toenemende concurrentie gaan bedrijven zich steeds meer specialiseren. Dit leidt tot steeds meer afstemmingskosten in steeds langere ketens van productie en distributie. Bedrijven die deze transactiekosten het best weten te beheersen zullen de winnaars in de concurrentiestrijd zijn. Dit vraagt om effectief transactiemanagement.
Talloze studies tonen aan dat er veel winst te halen is met betere samenwerking binnen keten. Maar hoe krijg je alle afzonderlijke bedrijven binnen die ketens zo ...
morgen verzonden
Elke dag feest
2015 || Paperback || Susan Amoraal || Futuro Uitgevers
Soms nemen we ons leven veel te serieus, en nemen we vooral onszelf ook zo serieus. We moeten van alles en denken dat wij het ook allemaal moeten oplossen. Hierdoor ervaren we vaak alleen nog maar de negatieve dingen die elke dag om ons heen gebeuren. We zien snel genoeg wat er ontbreekt of niet goed gaat en missen daardoor ons eigen feestje, terwijl er redenen genoeg zijn om er wel een feest van te maken.
In 'Elke dag feest' ontdek je hoe je je leven nóg mooier kan inkleuren. Ja 'nóg' mooi...
morgen verzonden
Groepsdruk
in 10 stappen naar succesvol teamgedrag
2015 || Paperback || Leonie van Rijn e.a. || Futuro Uitgevers
In 'Groepsdruk' geven Annemieke Figee en Leonie van Rijn praktische handvatten aan teams en managers om tot duurzame gedragsverandering te komen. Groepsdruk zorgt er vaak voor dat teams oud en ineffectief gedrag in stand houden, ook al weet iedereen dat er betere alternatieven zijn. In dit boek leert u om groepsdruk te herkennen en te beïnvloeden opdat uw team gemakkelijker in beweging komt.
Leonie van Rijn is psycholoog en heeft sinds 2012 haar eigen bedrijf. Zij begeleidt teams en managers...
morgen verzonden
Werkgeluk!
stel vast of een organisatie bij je past
2015 || Paperback || Rob Coolen || Futuro Uitgevers
In Werkgeluk! doorloop je de zes stappen die duidelijk maken wat jij nodig hebt om in je werkzame leven gelukkig en succesvol te zijn. Werkgeluk! is mede tot stand gekomen dankzij de bijdrage van dertig topmanagers, die door de auteur zijn geinterviewd. Het boek bevat vele quotes waarin deze managers openhartig vertellen over hun persoonlijke ervaringen.
Auteur Rob Coolen heeft dit boek geschreven met de intentie om anderen te helpen in het vinden van werkgeluk. Rob is lid van de Raad van Bes...
morgen verzonden
Verkopen met mensenkennis
2015 || Paperback || Hans Faas || Futuro Uitgevers
In het bijzonder compacte boek 'Verkopen met mensenkennis'geeft Hans Faas een beter inzicht in 'de mens' achter uw klant en reikt hij de tools aan om uw klant door middel van meer mensenkennis beter te kunnen bedienen. U krijgt hiermee een gebruiksaanwijzing van uw klant. Het handzame boek is bestemd voor verkopers en eigenlijk zeer geschikt voor iedereen die met 'klanten' te maken heeft.
Hans Faas heeft sinds negen jaar een consultancy en trainingsbureau en is hij een veel gevraagd spreker....