Zoekfilters

Auteur
Walter Geerts (2)

Coutinho (3)

24,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 23,28
+
Bestel

Doeltreffende didactiek

Directe instructie en differentiatie voor de lerende leraar

2018 || Paperback || Walter Geerts e.a. || Coutinho || ook als eBook

Ervaren leraren weten intuïtief welke didactische handigheid ze moeten kiezen voor een bepaalde situatie of leerling. Maar hoe pak je het als beginnend leraar aan? Hoe oefen je in de praktijk en reflecteer je tegelijkertijd op de theorie? Doeltreffende didactiek geeft praktische handvatten op het snijpunt van vakinhoud en didactiek. Het boek ondersteunt bij het vormgeven van lessen, geeft nieuwe inzichten en draagt bij aan het ontwikkelen van een eigen identiteit als leraar.

Dit praktische ...

49,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,03
+
Bestel

Didactiek van het vreemdetalenonderwijs / Druk 2

2015 || Paperback || Erik Kwakernaak || Coutinho || ook als eBook

Docenten die les geven in een vreemde taal, vertalen abstracte lesdoelen naar de lespraktijk. In Didactiek van het vreemdetalenonderwijs worden theorie en praktijk bij elkaar gebracht door analyse en verdieping te verbinden met praktijkervaringen. (Aankomende) docenten hebben een didactisch handboek nodig dat aansluit op de Nederlandse onderwijssituatie. Dat is een absolute pre van Didactiek van het vreemdetalenonderwijs. Het boek is dan ook een 'moderne klassieker' voor de vreemdetaaldocent.

...

55,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 53,15
+
Bestel

Handboek voor leraren / Druk 3

2020 || Paperback || Walter Geerts e.a. || Coutinho || ook als eBook

Een goede leraar doet ertoe. Er een worden is een mooie, maar soms lastige opgave. Je wordt immers geen leraar door domweg het ‘recept’ uit een boek te volgen. Toch zijn er wel handvatten die je kunnen helpen. In dit handboek vind je daarom de basis die je nodig hebt om een succesvolle leraar te worden. De theorie helpt om nieuwe inzichten in de praktijk in je vingers te krijgen, maar je moet bovenal een eigen identiteit als leraar ontwikkelen.

Handboek voor leraren sluit aan bij de gener...