Zoekfilters

Verschijningsjaar
2020 (2)
Verschijningsvorm
E-book via Bookshelf (2)

Coutinho (3)

24,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Gemotiveerd leren en lesgeven / Druk 2 (e-book)

De kracht van intrinsieke motivatie

2020 || E-book via Bookshelf || Anje Ros e.a. || Coutinho

Gemotiveerd leren en lesgeven zet motivatieprocessen helder uiteen en geeft aan wat je als leraar kunt doen om de intrinsieke motivatie van leerlingen te ondersteunen. Als leerlingen gemotiveerd zijn, zijn ze betrokken en nieuwsgierig en beter in staat om te gaan met uitdagingen en tegenslagen. Ook halen ze vaak betere schoolresultaten. In de praktijk blijkt echter dat de motivatie van leerlingen gedurende hun schoolloopbaan afneemt. Ze vinden het saai op school en zijn minder betrokken bij s...

24,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 23,70
+
Bestel

Gemotiveerd leren en lesgeven / Druk 2

De kracht van intrinsieke motivatie

2020 || Paperback || Anje Ros e.a. || Coutinho || ook als eBook

Als leerlingen gemotiveerd zijn, zijn ze betrokken en nieuwsgierig en beter in staat om te gaan met uitdagingen en tegenslagen. Ook halen gemotiveerde leerlingen vaak betere schoolresultaten. In de praktijk blijkt echter dat de motivatie van leerlingen gedurende hun schoolloopbaan afneemt. Ze vinden het saai op school en zijn minder betrokken bij schoolse taken. Gemotiveerd leren en lesgeven zet motivatieprocessen helder uiteen en geeft aan wat je als leraar zelf kunt doen om de intrinsieke m...

32,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Evalueren om te leren (e-book)

toetsen en beoordelen op school

2013 || E-book via Bookshelf || Jos Castelijns e.a. || Coutinho

Leerlingen gaan naar school om zich te ontwikkelen en bepaalde leerdoelen te halen. Een kerntaak van het onderwijs is leerlingen hierbij te helpen. Leraren spelen hierin een belangrijke rol: zij stimuleren, begeleiden en sturen het leerproces waar nodig bij. Het (tussentijds) beoordelen van het leren is hierbij essentieel. Dit boek gaat ervan uit dat dit niet alleen de taak is van de leraar, maar ook van de leerlingen zelf. Door zelfreflectie, feedback van de leraar en evaluatie door medeleer...