Business Contact (5)
maandag verzonden
Zelfleiderschap en de One-Minute Manager
Vergroot uw effectiviteit met situationeel zelfleiderschap
2011 || Paperback || Ken Blanchard e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar
Wat is de grootste wens van managers? Dat hun medewerkers zelfstandig en verantwoordelijk opereren. Wat is de belangrijkste klacht van medewerkers? Dat hun baas te weinig reageert op hun specieke wensen.
Hier komen we op het terrein van empowerment, de specialisatie van bestsellerauteur Ken Blanchard.
Dit boek doet, in de traditie van het bekende De One-Minute Manager, kort en helder uit de doeken hoe u uw medewerkers echte verantwoordelijkheid en zelfstandigheid kunt geven. Iedere manager z...
maandag verzonden
Gung Ho! / Druk 12
een overtuigende methode om uw medewerkers te inspireren
2014 || Paperback || Ken Blanchard e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar
Hoe krijg je je mensen zo gemotiveerd en enthousiast dat zij zich volledig inzetten voor hun organisatie? In 'Gung Ho' beschrijven Ken Blanchard en Sheldon Bowles een revolutionaire techniek om persoonlijke betrokkenheid van medewerkers te vergroten. Het antwoord ligt besloten in de drie eenvoudige principes van 'Gung Ho', principes die voor elke manager zijn na te volgen. Blanchard en Bowles beschrijven deze aan de hand van een bedrijf dat worstelt om een faillissement af te wenden. Dankzij ...
maandag verzonden
Zeven eigenschappen die jou succesvol maken!
Werkboek
2006 || Paperback || Sean Covey || Business Contact || met inkijkexemplaar
Vind jij het weleens moeilijk om keuzes te maken? Je weet misschien niet precies wat je wilt en wat nu eigenlijk goed voor je is. Bijvoorbeeld op school, bij de keuze voor het vakkenpakket, of als sommige vrienden je onzeker maken. Maar je weet dat je het zelf wel kan en dat je ouders niet voor jou hoeven te beslissen! Vaak blijkt dat dan toch moeilijk te zijn. Je wilt graag zelfstandig beslissen, maar hoe doe je dat nou 't best?
Sean Covey kent deze problemen; de oplossing beschreef hij in Z...
maandag verzonden
Maak een fan van uw klant / Druk 9
een revolutie in dienstverlening
2021 || Paperback || Ken Blanchard e.a. || Business Contact
'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt u echt een bloeiend bedrijf, maak dan van uw klanten enthousiaste fans.'
Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in dit boek op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Ken Blanchard bekende, enerverende parabelvorm verteld.
Ken Blanchard en Sheldon Bowles geve...
maandag verzonden
De Orka Award / Druk 5
de kracht van de positieve feedback
2015 || Paperback || Ken Blanchard e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar
BUSINESS BIBLIOTHEEKBij een orka denkt u waarschijnlijk aan een gevaarlijke killer, maar toch laten deze slimme dolfijnen zich maar wat graag allerlei kunstjes aanleren. Hoe doe je dat, vraagt manager Wes Kingsley zich af, laat je ze eerst verhongeren en dan reiken naar een visje?In gesprek met een orkatrainer leert Kingsley over vertrouwen kweken, goed gedrag prijzen en verkeerd gedrag corrigeren. De parallellen met zijn eigen situatie - in zijn werk gaat Kingsley vaak op zoek naar iemand di...