Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenBusiness Contact (3)
morgen verzonden
De kunst van overtuigen
draagvlak en betrokkenheid creëren
2015 || Paperback || John Kotter e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar
Nieuwe ideeën krijgen soms geen enkele kans. Innovatie- of veranderingsvoorstellen worden al bij voorbaat afgekeurd, als onmogelijk of zelfs bedreigend ervaren. Waarom? Het idee is eerder geprobeerd en werkte toen ook niet, er zijn veel grotere problemen die eerst opgelost moeten worden, er is geen geld of tijd voor, de techniek functioneert niet goed, we hebben de juiste mensen niet in huis... John Kotter, expert in verandermanagement, vertelt in de vorm van een parabel hoe John een groep m...
morgen verzonden
Communicatie is een illusie
Meer impact en verbinding dankzij de geheimen van een illlusionist
2024 || Paperback || Niels Houtepen || Business Contact || met inkijkexemplaar
Gedurende een groot deel van onze werkdag zijn we ons vaak maar half bewust van wat we doen en zitten we met ons hoofd ergens anders. Dit levert matige resultaten en weinig voldoening op. Wat als je het nu eens heel anders aan zou pakken? Zoals corporate illusionist Niels Houtepen. Hij neemt je mee in zijn manier van naar de wereld kijken en laat zien dat de werkelijkheid veel ruimer is dan je denkt.
Met behulp van zijn uitnodigende tips en technieken word je bewuster van de omgeving...
morgen verzonden
IJs verkopen aan eskimo's / Druk 11
de psychologie van overtuigen
2012 || Paperback || Pacelle van Goethem || Business Contact || met inkijkexemplaar
Hét Nederlandse standaardwerk over overtuigen! In 'IJs verkopen aan eskimo's' biedt Pacelle van Goethem een revolutionair model, inzicht in de psychologie van overtuigen, gebaseerd op hersenonderzoek en haar voortdurende onderzoek naar de best practices. Wat geeft persoonlijke overtuigingskracht? Wat maakt ideeën overtuigend? Overtuigen lijkt pure magie, maar wordt in dit boek feilloos ontrafeld tot één geheim. Van Goethem beschrijft in dit boek precies wat nodig is om onweerstaanbaar te ...