Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (7)
Hardcover (3)
Verschijningsjaar
2016 (2)
2017 (2)

Brave New Books (10)

20,56
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Spreken is zilver. Overtuigen is goud. / druk 1

waarschijnlijk de beste mediatraining die u zal krijgen. In minder dan 2 uur lezen. Lessen uit 25 jaar media- en debatervaring van een bonthandelaar.

2013 || Paperback || Marc Wajsberg || Brave New Books

Wordt u niet nerveus bij de gedachte dat een journalist u een microfoon of camera voor uw gezicht duwt? Wil u in dergelijke omstandigheden, of in een openbaar debat, zo goed mogelijk naar voren komen?

Verwerf controle als men u een microfoon onder de neus schuift, of als de camera's draaien. Managers die een bedrijf of branche verdedigen en de politicus op elk niveau, moeten in die omstandigheden scoren.

Met dit boek kan u op elk niveau uiterst snel aan de slag. De auteur maakt een ondersch...

19,39
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

SCHATTEN ONTHULD! simpel met QR-codes

over VERLEIDEN, VERBINDEN, VERRIJKEN, VERWONDEREN

|| Paperback || Frans Hendrikx || Brave New Books

Veel natuur-, cultuur-, kunstschatten en verhalen blijven ongezien of ongehoord voor het publiek. Hoe jammer is dat?

Wat als je die verhalen direct boven tafel tovert als ze ertoe doen? Verhalen die mensen verleiden, verbinden, verrijken en verwonderen? Hoe mooi is dat?

De QR-code is de sleutel, want er is nog steeds geen beter alternatief om sneller en goedkoper verborgen locatie gebonden informatie toegankelijk te maken.

In het boek laat ik zien:

• Wie de QR-code al met succes inzet en ...

12,58
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

HAIKU - PRACHT

2023 || Paperback || Johan Zwerver || Brave New Books

In de traditie van de Japanse dichtkunst bevat deze gedichtenbundel alleen maar haiku's over verschillende natuurverschijnselen zoals bomen, vogels, vlinders, bloemen enz.

23,14
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Drukkers & Dromers

2017 || Paperback || Richard van Hoorn || Brave New Books || met inkijkexemplaar

Organisatieadviseur Richard van Hoorn beschrijft in 50 columns de veranderende grafische industrie. Van traditioneel ambachtelijk naar een moderne industrie.

De columns zijn eerder gepubliceerd in het vakblad Graficus en geven een inkijkje in een van oudsher gesloten bedrijfstak. Leuk en herkenbaar voor wie betrokken is bij een drukkerij. Boeiend voor degene die deze bedrijfstak van binnen uit wil leren kennen.

26,22
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Lees verder - over het grafische vak in 2015 - 2015

over het grafische vak in 2015

2016 || Hardcover || Ed Boogaard || Brave New Books || met inkijkexemplaar

“Ik heb veel sympathie voor de drukkerij waar laatst een nieuwe digitale pers werd geplaatst en de eigenaar trots op de foto ging bij zijn trapdegel. Dat was de machine waarop hij zijn grafische loopbaan ooit was begonnen en die dus aan de basis had gestaan van zijn prachtige moderne grafimediabedrijf. Altijd voorop gelopen in technologische ontwikkelingen, op weg naar de toekomst – maar niet vergeten wat je in de aanloop ernaartoe allemaal al hebt gepresteerd.”

De grafische industrie i...

24,68
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 23,45
+
Bestel

Cirkels en rechte lijnen

communicatie tussen Chinezen en Nederlanders

2016 || Paperback || Ardi Bouwers || Brave New Books || met inkijkexemplaar

De communicatiestijlen van Chinezen en Nederlanders verschillen enorm: van indirect en cirkelend tot recht-toe-recht-aan, in rechte lijnen. Cross-cultureel communiceren vereist voorzichtiger manoeuvreren dan je in je eigen cultuur gewend bent. Achtergrondkennis van de Chinese cultuur helpt om effectiever te communiceren en misverstanden te voorkomen.

Ardi Bouwers is sinologe, geeft college over China in de 21ste eeuw bij Amsterdam University College en is eigenaar van China Circle. Eerder w...

40,62
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Drukkers & Dromers

2017 || Hardcover || Richard van Hoorn || Brave New Books || met inkijkexemplaar

Organisatieadviseur Richard van Hoorn beschrijft in 50 columns de veranderende grafische industrie. Van traditioneel ambachtelijk naar een moderne industrie.

De columns zijn eerder gepubliceerd in het vakblad Graficus en geven een inkijkje in een van oudsher gesloten bedrijfstak. Leuk en herkenbaar voor wie betrokken is bij een drukkerij. Boeiend voor degene die deze bedrijfstak van binnen uit wil leren kennen.

25,72
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

'Brussels Calling'

Thriller over pers en zakenwereld

2014 || Paperback || Frank Depreitere || Brave New Books

Het hoofdpersonage Philip werkt als managing partner in een communicatiebureau in Brussel tijdens de maffiose jaren negentig. Na de verhuizing van de zaak neemt het bureau Alex in dienst. Hij heeft een groot netwerk achter zich, wat hem in staat stelt om snel belangrijke opdrachten uit de bedrijfswereld binnen te halen. Er hangt een waas van geheimzinnigheid rond Alex. De managing director van het communicatiebureau Richardus heeft ondanks zijn huwelijk een affaire met de secretaresse. Philip...

26,22
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Lees verder

over het grafische vak in 2014

2015 || Hardcover || Ed Boogaard || Brave New Books

De grafische industrie is een branche met een rijke geschiedenis, op zoek naar een nieuwe toekomst. Ed Boogaard volgt de turbulente ontwikkelingen in de drukkerijwereld op de voet en schrijft erover met liefde voor het vak en zo nu en dan enige verbazing.

Ed Boogaard is onafhankelijk journalist en voormalig hoofdredacteur van vakblad Graficus. Als grafisch specialist publiceerde hij al vele artikelen, opiniestukken, blogs en columns over het grafische vak en alles wat daarmee te maken heeft. ...

28,68
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Communicatie Exhortatie

Memen moet je kunnen meten, zeker als je wilt weten.

2020 || Paperback || Timothy Zuiverloon || Brave New Books || met inkijkexemplaar

Om beter content te creëren voor bedrijven moeten communicatiespecialisten steeds beter data kunnen analyseren. Het nieuwe tijdperk van informatie verkondigen is aangebroken. Beoogde doelstellingen voor organisaties worden complexer, doordat de doelgroep steeds makkelijker en sneller over informatie kan beschikken. Voor het verspreiden van onjuiste informatie kan een hoge prijs betaald worden. Voor een positief resultaat, zal de communicatiespecialist inspirerende memen moeten creëren, dit ...