Zoekfilters

Verschijningsjaar
2023 (3)

Boom (6)

26,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 25,60
+
Bestel

Kennismaken met Lean / Druk 3

2021 || Paperback || Jan Wijnand Hoek e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Dit boek is bestemd voor iedereen die meer wil weten over Lean. Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities.

Het boek geeft samenhang en betekenis aan de Lean-principes, de Lean-technieken en de Lean-cultuur. Het boek biedt tevens concrete handvatten en ...

49,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Kwaliteitsmanagement / Druk 5

Een praktische handleiding voor de invoering van kwaliteitszorg

2023 || Paperback || Bernadette van Pampus || Boom || met inkijkexemplaar

Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.

Kwaliteitsmanagement is een praktijkgericht boek voor studenten en iedereen die betrokken is bij de kwaliteitszorg binnen een organisatie. Dit onderwerp is relevanter dan ooit, in een tijd waarin organisaties niet meer alleen kunnen concurreren op prijs, maar ook aandacht moeten schenken aan kwaliteit en betrouwbaarheid.

Het boek biedt praktische tips om de eerste stappen te zetten ...

46,95
Leverbaar vanaf 4 december
met 5% korting 44,60
+
Bestel

Interne communicatie / Druk 8

Strategieën, methoden en rollen

2023 || Paperback || Huib Koeleman || Boom || met inkijkexemplaar

Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.

Betrokken medewerkers presteren goed, voelen zich verbonden met hun organisatie en werken met veel plezier. Slimme interne communicatie is daarbij essentieel. Zeker nu steeds meer organisaties kiezen voor all remote of hybride werken, vraagt de inrichting van interne communicatie extra aandacht.

‘Interne communicatie’ geeft handreikingen om de interne communicatie in de organisati...

53,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 51,25
+
Bestel

Wat is onderzoek? / Druk 7

2022 || Paperback || Nel Verhoeven || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het is belangrijk dat studenten leren om een betrouwbaar antwoord te vinden op (onderzoeks)-vragen. Uiteraard begint dat bij oefenen met onderzoek doen. Wat is onderzoek? biedt een complete en heldere inleiding op kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksmethoden. Wat is onderzoek bevat de theorie en praktijkvoorbeelden waarmee uw studenten hun onderzoek kunnen starten. Het neemt de student aan de hand om stap voor stap de onderzoeksvaardigheden te leren.

Wat is onderzoek? maakt het ingewikkel...

29,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Money - Magazine over bedrijfseconomie / Druk 3

Magazine over bedrijfseconomie

2023 || Paperback || Antoinette Leerdam || Boom || met inkijkexemplaar

Dit product bestaat uit een magazine en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.

Hoe verdien je geld met waar je goed in bent? MONEY gaat over geld verdienen, kosten beheersen en het inzetten van je talenten in je eigen onderneming of het bedrijf van je toekomstige werkgever of opdrachtgever.

Bedrijfseconomie is iets waarmee iedere professional in een organisatie of met een eigen onderneming te maken krijgt. Voor veel studenten taaie kost! In dit magazine is ...

39,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Mood maker / Druk 2

het ontwikkelen van gastvrije organisaties

2017 || Paperback || John Hokkeling e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Ontdek de kracht van gastheerschap, benut de kracht van je Mood Makers.

Gastheerschap en gastvrijheid is een thema binnen veel dienstverlenende organisaties: het leidt tot loyale klanten, tevreden medewerkers en een hoger rendement. Organisaties zoeken naar manieren om gastheerschap (verder) te ontwikkelen.

In dienstverlenende organisaties is iedereen gastheer (m/v) van de organisatie. Mood Makers zijn medewerkers die daarin uitblinken: zij geven gasten een welkom gevoel en spelen in op hun b...