Zoekfilters

Verschijningsjaar
2021 (2)
Voorgeschreven bij
Hogeschool Rotterdam (2)
Saxion (2)

Boom (3)

26,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 25,60
+
Bestel

Kennismaken met Lean / Druk 3

2021 || Paperback || Jan Wijnand Hoek e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Dit boek is bestemd voor iedereen die meer wil weten over Lean. Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities.

Het boek geeft samenhang en betekenis aan de Lean-principes, de Lean-technieken en de Lean-cultuur. Het boek biedt tevens concrete handvatten en ...

51,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 49,35
+
Bestel

Projectmanagement / Druk 11

2021 || Paperback || Iris Eshel e.a. || Boom || ook als eBook

Projectmanagement | 9789024429875 | Iris Eshel, Jan Verhaar

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

‘Projectmanagement’ geeft je handvatten om vanuit een creatief idee, via een gedegen projectplan, een succesvol en professioneel evenement te realiseren. Het boek en de bijbehorende website belichten aansprekende cases en bieden handige instrumenten zoals werkmodellen, contracten en formats voor projectrapporten.

Aan de hand van een helder stappe...

39,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Mood maker / Druk 2

het ontwikkelen van gastvrije organisaties

2017 || Paperback || John Hokkeling e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Ontdek de kracht van gastheerschap, benut de kracht van je Mood Makers.

Gastheerschap en gastvrijheid is een thema binnen veel dienstverlenende organisaties: het leidt tot loyale klanten, tevreden medewerkers en een hoger rendement. Organisaties zoeken naar manieren om gastheerschap (verder) te ontwikkelen.

In dienstverlenende organisaties is iedereen gastheer (m/v) van de organisatie. Mood Makers zijn medewerkers die daarin uitblinken: zij geven gasten een welkom gevoel en spelen in op hun b...