Zoekfilters
Boom (4)
morgen verzonden
De office-manager als coach / druk 1
2009 || Paperback || P. Schreuder e.a. || Boom
Ben jij ook die officemanager die geen duidelijke plek heeft in de organisatie en als haarlemmerolie voor allerlei zaken wordt ingezet?
Ben jij die directiesecretaresse die leiding geeft aan een directiesecretariaat en wil je de secretaresses gaan coachen op hun competenties?
Ben jij dat hoofd secretariaat dat vaak moet bemiddelen bij conflicten tussen secretaresses?
Ben jij ook die duizendpoot?
En weet jij ook dat als het nekkie (jij dus) niet draait, het hoofd (directie, MT) niet kan bewegen?
Da...
morgen verzonden
Coachen op competentieontwikkeling / Druk 6
2021 || Paperback || M. Lingsma e.a. || Boom
Coachen op competentieontwikkeling is een vervolg op boeken die gaan over competentiemanagement.<br>Competenties beschrijven het cruciale gedrag om tot succesvol resultaat te komen, op persoonlijk en bedrijfsniveau. In veel organisaties wordt daarom een fikse investering gedaan in het meten van competenties om duidelijk te krijgen waar medewerkers staan ten opzichte van het competentieprofiel: developmentcenters, competentie-observatiesystemen. Het zijn degelijke methods die behoorlijk ...
morgen verzonden
Praktijkboek Conflictcoaching / druk 3
van visie naar actie
2011 || Paperback || F. ten Hoedt e.a. || Boom
`Éen deel van mijn werk bestaat uit brandjes blussen of voorkomen. Conflicten belemmeren de voortgang. Ik word er pas bijgehaald als het te laat is. Hoe weet ik nu welke interventie de juiste is?` zijn uitspraken van managers.
In dit boek bieden de auteurs een handreiking aan managers om hun visie op conflicten om te zetten in actie. Dit doen zij door de drie competenties op het gebied van omgaan met conflicten te verdiepen. Dit boek bestaat uit drie delen: Deel 1 De competentie conflictvaard...
morgen verzonden
Conflictcoaching / druk 2
2009 || Paperback || M. Lingsma e.a. || Boom
Verschillen van mening worden vaak vermeden of weggemoffeld uit angst voor erger en escaleren vervolgens tot intense conflicten. Dat zijn dure grappen: werknemers gaan vaak slechter functioneren, melden zich ziek en hele afdelingen kunnen ontwricht raken.
Wil men de in- en externe ontwikkeling van organisaties verbeteren, dan mag men conflicten niet uit de weg gaan. `Er mag gebotst worden binnen bedrijven`, zo stellen de auteurs van dit boek, maar veel opvattingen binnen organisaties zijn conf...