Boom (3)
maandag verzonden
Heineken: 150 jaar - Brouwerij, merk en familie
brouwerij, merk en familie
2014 || Paperback || Keetie Sluyterman e.a. || Boom
Er zijn maar weinig plekken waar ze niet te koop zijn, de flesjes en blikjes met hun kenmerkende groen-witte etiketten en de rode ster. 150 jaar Heineken biedt een boeiende beschrijving van de verovering van de wereldmarkt door de brouwerij die in 1864 slechts één van 500 Nederlandse brouwerijen was. Dit uniek vormgegeven boek laat de lezer met behulp van rijke en uitklapbare illustraties, en de crossmediale Layar-app in woord en beeld te zien hoe de mondiale expansie van het familiebedrijf...
maandag verzonden
Over Grenzen / druk 1
multinationals en de Nederlandse markteconomie
2009 || Hardcover || Keetie Sluyterman e.a. || Boom
Multinationals en de Nederlandse markteconomie
De reeks Bedrijfsleven in Nederland in de Twintigste Eeuw (BINT) beschrijft de geschiedenis van het Nederlandse bedrijfsleven in zeven themas: ondernemers; arbeidsverhoudingen; bedrijfscultuur; fusies en overnames; internationalisering; financiering; bedrijf en overheid. BINT is een groots opgezet project van een aantal samenwerkende universitaire instituten.
Dit tweede deel van de BINT-reeks plaatst de actuele discussie over Nederlandse bedrijve...
maandag verzonden
150 years of Heineken - Brewery, brand, and family
brewery, brand and family
2014 || Paperback || Keetie Sluyterman e.a. || Boom
150 years of Heineken: Brewery, brand, and family describes the impressive national and international expansion of the brewing company acquired by Gerard Heineken in 1864. What is the secret of success? Exploring the themes of innovation, internationalization, competition and cooperation, marketing, human capital, and corporate governance, the authors present and analyse the history of the company.
From the very start, the brewery recognized the importance of innovation. At the same time, Ger...