Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenBoom (3)
maandag verzonden
Professionals & Relatiemanagement
durven kiezen voor klanten die waarde creƫren
2010 || Paperback || Frank Kwakman e.a. || Boom
De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen, aldus een van de professionals die in dit praktijkboek aan het woord komen. Omdat het werk niet langer vanzelf op professionele dienstverleners afkomt, staan het acquireren van nieuwe opdrachten en het werven van nieuwe klanten hoog op de agenda. Een essentiƫle succesfactor hiervoor is het optimaal bedienen van de huidige klanten en het goed onderhouden van de relaties die er al zijn. De vraag is alleen hoe en waar te beginnen?
...
maandag verzonden
Pofessionals & Acquisitie
succesvol opdrachten verwerven in de zakelijke dienstverlening
2014 || Paperback || Frank Kwakman || Boom
Het verwerven van opdrachten is een vak apart. Acquisitie is in de meeste organisaties dan ook een afzonderlijk specialisme. In de zakelijke dienstverlening is de professional zelf als het ware 'het product' en wordt hij geacht ook het acquisitievak te beheersen.Voor de meeste professionals geldt dat zij van origine een 'echt' vak hebben. U bent bijvoorbeeld ingenieur,
communicatiedeskundige, accountant, organisatieadviseur of trainer.Velen van u hebben zich daarnaast, als 'tweede beroep' ook ...
maandag verzonden
Personal branding
voor professionals die het verschil willen maken
2011 || Paperback || Frank Kwakman || Boom
In een markt met vele aanbieders en een 'product' dat in nauwe samenwerking met de klant tot stand komt, is personal branding de manier om je te onderscheiden. Volgens acquisitie-expert Frank Kwakman geldt dit niet alleen voor zakelijke dienstverleners, maar voor iedereen die in een persoonsgebonden business werkzaam is en dus vooral zichzelf moet verkopen.
In personal branding laat de auteur zien hoe je slechts in vijf stappen je eigen personal brand kunt ontwikkelen. Bij iedere stap krijg je...