Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (2)
Verschijningsjaar
2014 (2)

Boom (3)

53,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 50,83
+
Bestel

Beschrijvende en toetsende statistiek

Het begrijpen en interpreteren van tabellen en statistiek met SPSS

2022 || Paperback || Connie de Boer e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Beschrijvende en toetsende statistiek heb je vaak nodig bij het opzetten en uitvoeren van onderzoek, en bij het interpreteren en presenteren van je resultaten. Met beschrijvende statistiek beschrijf je de kenmerken van een groep onderzoekseenheden. Bij toetsende statistiek doe je een schatting over populatiekenmerken op basis van de steekproefgegevens. Kennis van deze statistieken is ook nodig om wetenschappelijke artikelen goed te kunnen begrijpen.

In dit boek leggen de auteurs op heldere wi...

57,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 55,05
+
Bestel

Media en publiek / Druk 7

theorieën over media-impact

2014 || Paperback || Connie de Boer e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Ondervinden kinderen last van veel televisiekijken? Heeft een mediaboodschap invloed op het gedrag of de meningsvorming van mensen? Waarom en waarvoor gebruiken we de media? Niet alleen sociale wetenschappers, maar ook politici, opvoeders en anderen hebben zich de afgelopen decennia steeds meer beziggehouden met deze vragen.

In Media en publiek worden de belangrijkste theorieën besproken die binnen communicatiewetenschap gangbaar zijn en betrekking hebben op de werking van de media. Veel van...

53,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Media en publiek / Druk 7 (e-book)

theorieën over media-impact

2014 || E-book via Bookshelf || Connie de Boer e.a. || Boom

Ondervinden kinderen last van veel televisiekijken? Heeft een mediaboodschap invloed op het gedrag of de meningsvorming van mensen? Waarom en waarvoor gebruiken we de media? Niet alleen sociale wetenschappers, maar ook politici, opvoeders en anderen hebben zich de afgelopen decennia steeds meer beziggehouden met deze vragen.

In Media en publiek worden de belangrijkste theorieën besproken die binnen communicatiewetenschap gangbaar zijn en betrekking hebben op de werking van de media. Veel van...