Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Bohn Stafleu van Loghum (3)

66,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 63,60
+
Bestel

Docentenreeks Aan de slag !

inspirerende opdrachten maken voor BEROEPSOPLEIDINGEN

2008 || Hardcover || M. Ploegman e.a. || Bohn Stafleu van Loghum

Aan de slag! is een uitgebreide handreiking voor het maken van goede opdrachten voor beroepsopleidingen. De opdrachten sluiten aan bij het leerlijnenmodel. De volgende leerlijnen komen aan bod: de stageleerlijn, de integrale leerlijn, de conceptuele leerlijn, de vaardighedenleerlijn en de studieloopbaanbegeleiding (regieleerlijn).De auteurs verhelderen wat het maken van opdrachten precies inhoudt en hoe docenten met hun opdrachten kunnen aansluiten op de dagelijkse praktijk. Ook is er aandach...

49,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Projectonderwijs in het hbo

de docent als projectontwikkelaar en projectbegeleider

2009 || Hardcover || Rietje van Vliet e.a. || Bohn Stafleu van Loghum

In de beroepspraktijk komen professionals geregeld voor vraagstukken te staan waar niet één-twee-drie een antwoord op te geven is. Aan hen daarom de taak die praktijkvraagstukken op een bepaalde manier te lijf te gaan. Soms alleen, maar veel vaker samen met collega’s van verschillende niveaus en uiteenlopende disciplines. En soms zelfs afkomstig uit andere bedrijven of instellingen.Om studenten hierop voor te bereiden worden ze getraind in het uitvoeren van projecten. Aan de hand van theo...

59,95
Levertijd: 5 werkdagen
met 5% korting 56,95
+
Bestel

De verleiding weerstaan

overde noodzaak van het doordacht ontwerpen van opleidingen

2012 || Hardcover || M. Banens || Bohn Stafleu van Loghum

Toen de Britse klimmer George Mallory in 1924 de vraag kreeg voorgelegd waarom hij de Mount Everest wilde beklimmen, luidde zijn antwoord simpelweg: 'Because It's There'.Voor het beklimmen van de Mount Everest is dat wellicht reden genoeg, maar bij het ontwerpen van opleidingen verdient het toch de voorkeur onderwijskundige wenselijkheden en mogelijkheden centraal te stellen. Toch blijkt dat niet altijd het geval te zijn, vooral wanneer het gaat om nieuwe technische ontwikkelingen. ICT–toep...