Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (3)
Taal
Nederlands (3)

Bertram + de Leeuw Uitgevers BV (4)

17,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Vroege Vogels / druk 1

de mooiste verhalen uit het populaire radioprogramma

2011 || Paperback || Joost Huijsing || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV || met inkijkexemplaar

Vroege Vogels is al 33 1/3 jaar het populairste natuur- en radioprogramma van de VARA op radio 1.

Iedere zondagochtend tussen 8 en 10 uur luisteren een half miljoen Nederlanders naar het radioprogramma. Elke week is een schrijver, cabaretier, bioloog, milieukundige of politicus verantwoordelijk voor een gastcolumn waarin hij of zij zijn visie op de natuur en het milieu geeft.

Voor dit jubileumboek zijn de mooiste verhalen van de afgelopen jaren geselecteerd. Het zijn liefdevolle, maar soms ...

24,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Great to Cool

braincandies met een bite

2011 || Hardcover || Rene C.W. Boender || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV

René C.W. Boender (1958) was amper twintig toen zijn internationale carrière in marketing en advertising begon. Het Amerikaanse McCann gaf hem de kans van zijn leven! Hij werkte aan grote campagnes van Goodyear tot Coca-Cola, van Ola tot L'Oréal, van Nestlé tot H&M. Begin jaren '90 begon hij zijn eigen bureau, BBCW. Sinds 2000 geeft hij keynotes, gastcolleges en adviseert hij als brainagent, innovatiefuturist en trendteller grote internationals en CEO's.

Great to Cool i...

24,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Great to Cool (Eng.versie)

brain candies with a bite!

2011 || Paperback || René C.W. Boender || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV

René C.W. Boender (1958) was barely twenty years old when his international career in marketing and advertising took off. The American McCann company offered him the chance of a lifetime! He participated in a number of advertising campaigns for major brands, among which were Goodyear and Coca-Cola, Ola and L'Oréal, and also Nestlé and H&M. At the start of the nineties he established his own agency: BBCW. As of the year 2000he tours the world as a keynote speaker, guest lecturer, and con- s...

24,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Great to Cool / Druk 2

braincandies met een bite

2011 || Paperback || René C.W. Boender || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV

René C.W. Boender (1958) was amper twintig toen zijn internationale carrière in marketing en advertising begon. Het Amerikaanse McCann gaf hem de kans van zijn leven! Hij werkte aan grote campagnes van Goodyear tot Coca-Cola, van Ola tot L'Oréal, van Nestlé tot H&M. Begin jaren '90 begon hij zijn eigen bureau, BBCW. Sinds 2000 geeft hij keynotes, gastcolleges en adviseert hij als brainagent, innovatiefuturist en trendteller grote internationals en CEO's.

Great to Cool i...