Zoekfilters

Academic service (3)

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Operational excellence

van industrie tot dienstverlening

2016 || Paperback || Marcel van Assen || Academic service || met inkijkexemplaar

Je hoort het bijna in alle organisaties. En dat maakt Operational Excellence (OpX) nu belangrijker dan ooit. In veel organisaties is OpX zelfs opgenomen in de strategie. Maar wat is het precies en hoe voer je het effectief in?

OpX gaat om het doelmatig én doeltreffend inrichten en managen van de operationele organisatie, die daardoor steeds weer in staat is de juiste klantwaarde tegen de laagste kosten te realiseren. Hiervoor zijn vaak technieken zoals Lean en Six Sigma geschikt, maar ook de ...

59,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 56,95
+
Bestel

Business Continuity Management

de snelste weg naar resultaat

2010 || Paperback || J. Cazamier e.a. || Academic service

Luidt een bedrijfscrisis het einde in van een onderneming, of is er een manier

om sterker uit de strijd te komen? Business Continuity Management laat zien

hoe bedrijven een crisis kunnen overleven. Het boek geeft inzicht in wat ervoor

nodig is om dat voor elkaar te krijgen. De rode draad daarbij is dat u niet meer

moet plannen dan strikt noodzakelijk.

Er zijn verschillende internationale standaarden op het gebied van Business

Continuity Management (BCM), die theoretisch juist zijn, maar die leiden tot

teveel analyseresultaten. Daaruit vloeien te omvangrijke plannen voo...

37,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 35,63
+
Bestel

CRM in de praktijk / Druk 3

het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfstrategie. van CRM naar klantgedreven ondernemen

2018 || Paperback || Sjors van Leeuwen || Academic service || met inkijkexemplaar

CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil.

In CRM in de praktijk komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt geen standaard stappenplan maar stelt u in staat uw eigen, unieke crm-strategie te bepalen. De vele cases, checklists en do's and don'ts zorgen ervoor dat dit boek helemaal is toegespitst op de praktijk. Tegelijkertijd is het een verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie e...