Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Academic service (2)

58,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 56,00
+
Bestel

Handboek managementvaardigheden / Druk 6

2018 || Paperback || Robert E. Quinn e.a. || Academic service || met inkijkexemplaar

Handboek managementvaardigheden is uitgegroeid tot een standaardwerk om

toekomstige managers voor te bereiden op hun complexe en dynamische taken.

Het boek heeft een praktische invalshoek door de vele voorbeelden, oefeningen en

opdrachten. De opbouw en de toon van Handboek managementvaardigheden maken

het zeer geschikt voor het hoger onderwijs, voor zelfstudie en als naslagwerk.

De basis van dit boek is het concurrerende waardenmodel.

Dit model maakt duidelijk welke vaardigheden essentieel zijn voor

effectief management. Deze nieuwe druk richt zich op de competenties die voor een succesvol manager belangrijk zijn. Een manager moet kunnen schakelen tusse...

37,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 35,63
+
Bestel

CRM in de praktijk / Druk 3

het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfstrategie. van CRM naar klantgedreven ondernemen

2018 || Paperback || Sjors van Leeuwen || Academic service || met inkijkexemplaar

CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil.

In CRM in de praktijk komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt geen standaard stappenplan maar stelt u in staat uw eigen, unieke crm-strategie te bepalen. De vele cases, checklists en do's and don'ts zorgen ervoor dat dit boek helemaal is toegespitst op de praktijk. Tegelijkertijd is het een verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie e...