Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenAcademic service (2)
morgen verzonden
Handboek managementvaardigheden / Druk 6
2018 || Paperback || Robert E. Quinn e.a. || Academic service || met inkijkexemplaar
Handboek managementvaardigheden is uitgegroeid tot een standaardwerk om
toekomstige managers voor te bereiden op hun complexe en dynamische taken.
Het boek heeft een praktische invalshoek door de vele voorbeelden, oefeningen en
opdrachten. De opbouw en de toon van Handboek managementvaardigheden maken
het zeer geschikt voor het hoger onderwijs, voor zelfstudie en als naslagwerk.
De basis van dit boek is het concurrerende waardenmodel.
Dit model maakt duidelijk welke vaardigheden essentieel zijn voor
effectief management. Deze nieuwe druk richt zich op de competenties die voor een succesvol manager belangrijk zijn. Een manager moet kunnen schakelen tusse...
vandaag verzonden
CRM in de praktijk / Druk 3
het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfstrategie. van CRM naar klantgedreven ondernemen
2018 || Paperback || Sjors van Leeuwen || Academic service || met inkijkexemplaar
CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil.
In CRM in de praktijk komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt geen standaard stappenplan maar stelt u in staat uw eigen, unieke crm-strategie te bepalen. De vele cases, checklists en do's and don'ts zorgen ervoor dat dit boek helemaal is toegespitst op de praktijk. Tegelijkertijd is het een verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie e...