Zoekfilters
Resultaten (6)
Real-Time Rendering / 4th Edition
2018 || Hardcover || Tomas Akenine-Moeller e.a. || Taylor & Francis
Thoroughly updated, this fourth edition focuses on modern techniques used to generate synthetic three-dimensional images in a fraction of a second.
Real-Time Rendering combines fundamental principles with guidance on the latest techniques to provide a complete reference on three-dimensional interactive computer graphics. It will help you increase speed and improve image quality and learn the features and limitations of acceleration algorithms and graphics APIs. This latest fourth edition has ...
Bewegingsonderwijs in het speellokaal / Druk 3
2018 || Hardcover || Ruud ter Haaft e.a. || Werkgroep Bewegingsonderwijs
Het boek is een bronnenboek voor bewegingsonderwijs aan kleuters in het speellokaal. Het bevat bewegingsactiviteiten, speelactiviteiten waarbij kinderen verschillende bewegingservaringen opdoen. Aandacht wordt besteed aan de zorg voor bewegingsontwikkeling.
maandag verzonden
Het Groot Coachboek - Inspiratieboek voor iedereen die coacht
inspiratieboek voor iedereen die coacht: 6o werkvormen en 60 opdrachten
2018 || Hardcover || Sasja Dirkse e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
Het Groot Coachboek is het basisboek voor iedereen die coacht of een coachende rol wil spelen. Het geeft maar liefst 120 suggesties waarmee je je coaching naar een hoger niveau kunt tillen: 60 werkvormen die je in je coachsessies kunt gebruiken en 60 opdrachten die je mee naar huis kunt geven. De werkvormen en opdrachten zijn geordend naar de doelstellingen die je met de coaching kunt nastreven, zoals:
- de regie nemen over toekomst en loopbaan;
- werken aan zelfvertrouwen en stevigheid;
- commu...
Game Engine Architecture / 3rd Edition
2018 || Hardcover || Jason Gregory || Taylor & Francis
New to this edition: update the section on game console HW, extend the rendering chapter, include a section on 2D GUI, new chapter on multiplayer networking, more coverage of the Unity game engine.In this new and improved third edition of the highly popular Game Engine Architecture, Jason Gregory draws on his nearly two decades of experience at Midway, Electronic Arts and Naughty Dog to present both the theory and practice of game engine software development. In this book, the broad range of ...
Fundamentals of Business Process Management / 2nd edition
2018 || Hardcover || M. Dumas e.a. || Springer
This textbook covers the entire Business Process Management (BPM) lifecycle, from process identification to process monitoring, covering along the way process modelling, analysis, redesign and automation. Concepts, methods and tools from business management, computer science and industrial engineering are blended into one comprehensive and inter-disciplinary approach. The presentation is illustrated using the BPMN industry standard defined by the Object Management Group and widely endorsed by...
maandag verzonden
Handboek Leren en Ontwikkelen in organisaties / Druk 5
2018 || Hardcover || Eric Mooijman e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Compleet overzicht van de kennis op het gebied van leren en ontwikkelen binnen organisaties;
- focust op de maatschappelijke veranderingen in de 21e eeuw;
- veel aandacht voor digitaal leren en leertechnologie.
Handboek Leren en Ontwikkelen in organisaties is de geheel herziene uitgave van het bekende handboek Strategisch Opleiden en Leren in organisaties. In deze nieuwe editie staan de uitdagingen van 21e-eeuwse organisaties centraal: medewerkers langdurig inzetbaar maken en houden, evenal...