Zoekfilters

Taal
Nederlands (4)
Engels (2)

Resultaten (6)

55,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 53,15
+
Bestel

Een toekomstbestendige organisatie / Druk 1

2018 || Hardcover || Armand Govers || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Een toekomstbestendige organisatie biedt een uniek perspectief op management van organisaties door de combinatie van klassieke en nieuwe methodes.

Een toekomstbestendige organisatie is een gloednieuw studieboek dat toekomstige managers duidelijke handvatten biedt om organisaties wendbaarder en omgevingsgerichter te maken, met permanente oplossingen voor veel voorkomende problemen binnen de gangbare organisatiestructuren en -processen.

Deel A van 'Een toekomstbestendige organisatie' schetst h...

65,75
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 62,46
+
Bestel

Forensische psychiatrie en de rechtspraktijk / Druk 1

2018 || Hardcover || J.W. Hummelen e.a. || Tijdstroom, Uitgeverij De || met inkijkexemplaar

Binnen de strafrechtelijke en civiele rechtspraktijk wordt men regelmatig geconfronteerd met betrokkenen bij wie sprake is van psychische problematiek.

Dit boek behandelt – in vier delen – de onderwerpen die hierbij van belang zijn.

In deel 1 worden de voor de forensische psychiatrie relevante stoornissen en de behandelmogelijkheden beknopt behandeld. Het gaat om stoornissen die gepaard kunnen gaan met grensoverschrijdend gedrag of die een gevaar kunnen inhouden voor de betrokkene zelf ...

31,95
Levertijd: 3 werkdagen
+
Bestel

Superconnector

Stop Networking and Start Building Business Relationships that Matter

2019 || Hardcover || Scott Gerber e.a. || Hachette

Superconnectors are a new category of tradespeople born out of the social media era. They are highly valuable community-builders who make things happen through their keen understanding and utilization of social capital. They don't just meet people for business-card collection's sake; they understand the power of relationship-building, problem-solve by connecting the dots at high levels, and purposefully cause different worlds and communities to interact with the intention of creating mutual v...

59,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 56,95
+
Bestel

Projectmanagement op maat / Druk 1

2018 || Hardcover || Ariane Moussault || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Beschrijft de meest gehanteerde projectmanagementmethoden;

- met aandacht voor Agile en de Watervalmethode;

- bevat actuele voorbeelden en interviews.

Projectmanagement op maat biedt een stevig theoretisch kader met focus op de denkwijze binnen projectmanagement. De kernvraag is hoe de beste strategie te formuleren die past bij de specifieke uitdagingen van een project. Hierbij wordt uitgebreid aandacht besteed aan de toegevoegde waarde van stromingen zoals waterval en agile.

De eerste edit...

19,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 18,95
+
Bestel

De Ladder / Druk 1

Waarom veranderen zo moeilijk is én... welke 3 stappen wel werken

2018 || Hardcover || Ben Tiggelaar || Tyler Roland Press || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Iedereen met een beetje levenservaring weet dat écht veranderen - op je werk en thuis - niet makkelijk is.

Maar aan de hand van een slim en eenvoudig model - De Ladder - beschrijft Ben Tiggelaar...

• Hoe je doelen stelt die wél werken;

• Hoe je gedrag kiest dat wél tot succes leidt;

• Welke support wél helpt bij verandering.

Dit boek biedt je de allerbeste, actuele inzichten uit de veranderpsychologie. Toegankelijk, praktisch én effectief.

Extra: bevat een praktijkgids met meer d...

28,95
Levertijd: 5 werkdagen
+
Bestel

Customer Centred Signalling

Stop selling and start responsible influencing New insights into online and social B2B marketing strategies

2018 || Hardcover || Klaas Fleischmann || Soic

Managers, sales professionals and marketers need to adjust asap to the customer revolution that is taking place - as we speak- in the online B2B marketing arena. Never before have customers had such an information advantage. The power has shifted from seller to buyer.Klaas Fleischmann shows us convincingly that traditional marketing strategies such as pipeline management and the good old sales funnel approach no longer work. Customer journeys have become too complex to control. Marketers must...