Zoekfilters
Resultaten (4)
maandag verzonden
Basisboek schrijven voor media / Druk 1
Van journalistieke content tot infotainment
2021 || Paperback || Wouter Janssen || Coutinho || ook als eBook
Voor een goed geschreven boodschap bestaat altijd publiek. Wat een tekst goed maakt, hangt vooral af van de specifieke context waarin en waarvoor de tekst is geschreven. Basisboek schrijven voor media biedt studenten alle nodige handvatten om in elke situatie de juiste keuzes te maken.
Het boek concentreert zich op de belangrijkste vragen die je als schrijver moet stellen en de mogelijkheden die dat oplevert. De auteur behandelt genres als nieuwsberichten, interviews en reportages aan de hand...
maandag verzonden
Marketingcommunicatie in 14 stappen / Druk 2
2021 || Paperback || Guy van Liemt e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Heldere weergave van relatie tussen marketing- en marketingcommunicatiestrategie;
- behandelt nieuwste inzichten en modellen;
- geïntegreerde benadering van on- en offline.
Marketingcommunicatie in 14 stappen maakt glashelder welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse marketingcommunicatie. Daarbij komen alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan bod, aan de hand van de structuur van een strategisch plan. Een uitstekende voorbereiding op de beroepspra...
maandag verzonden
Basisboek Interviewen / Druk 5
Handleiding voor het voorbereiden en afnemen van interwiews
2021 || Paperback || B. Baarda e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Breed inzetbaar, voor uiteenlopende gesprekken en onderwerpen;
- voorkennis niet noodzakelijk;
- praktijkgericht, met veel opdrachten.
Het Basisboek Interviewen leert studenten stapsgewijs interviews opzetten en kritisch kijken naar de eigen interviewvaardigheden. Het gaat zowel in op de voorbereiding als op het afnemen van interviews.
De vele, aansprekende opdrachten maken het mogelijk om zelfstandig aan de slag te gaan met het Basisboek Interviewen. Dankzij het aanvullende materiaal en e...
maandag verzonden
Recht in de creatieve industrie / Druk 2
2021 || Paperback || Mr. Ilse van de Laar-Wijdeven || Coutinho || ook als eBook
Kennis van het recht kan een creatieve carrière maken of breken. Bij het ontwikkelen, conceptualiseren en vermarkten van creativiteit speelt het recht een essentiële rol. Recht in de creatieve industrie maakt creatieve professionals (in spe) op een laagdrempelige manier wegwijs in de complexe wereld van het recht.
Recht in de creatieve industrie bespreekt de belangrijkste rechtsgebieden voor de creatieve industrie en gaat in op wet- en regelgeving binnen veelvoorkomende branches zoals recla...