Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (2)
maandag verzonden
Mind the Gap / Druk 5
Stappenplan identiteit en imago
2021 || Paperback || Jaap van der Grinten e.a. || Boom
Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.
Met een gap-analyse breng je de verschillen tussen de identiteit en het imago van een organisatie of merk in kaart. Het helpt je bij het maken van de juiste keuzes ter versterking van het imago. Het stappenplan in dit boek stelt iedereen in staat om snel, eenvoudig maar ook grondig een gap-analyse uit te voeren. Iedere stap wordt in een apart hoofdstuk uitgewerkt met behulp van voorbeelden en praktische tips.
...
maandag verzonden
Basisboek customer journey / Druk 2
Een inleiding in het vakgebied
2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;
- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;
- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.
Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...