Zoekfilters

Verschijningsjaar
2012 (2)

Resultaten (4)

62,75
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 59,61
+
Bestel

Account management in de praktijk (Heruitgave)

2012 || Paperback || G.J. Verra || Adformatie Groep

De aanleiding

Als vervolg op het eerder verschenen boek

Account Management. Filosofie, instrumenten en implementatie van dezelfde auteur, dat eerder 'managerial' van karakter is, concentreert zich het

voorliggende boek meer op de concrete praktijk van account management.

Wat niet betekent dat het boek niet ook voor managers geschikt is - integendeel, bij het aansturen en begeleiden van account managers en het leiden van de commerciële operatie van de onderneming kunnen managers problemen

ond...

97,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 92,15
+
Bestel

Leading Edge Marketing Research

21st-Century Tools and Practices

2012 || Paperback || Kaden || SAGE

Designed for advanced business students, marketing research academics, practitioners and consultants this text provides guidance on how to master, apply, and disseminate knowledge of recent innovative developments in marketing research.

20,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Wat je verkoopt ben je zelf

Waarom de beste reclame gratis is

2023 || Paperback || Erwin Wijman || Haystack

Probeer klanten niet om te praten, maar ga mét ze praten.

Vergeet dure advertenties, commercials en huizenhoge billboards. Klanten trek je aan door een persoonlijke relatie met ze op te bouwen, via sociale media, je website en in real life. Dat kost niets en levert veel meer op.

Wat je verkoopt ben je zelf is een eyeopener voor ondernemers en zzp’ers die bekend, bemind en zelfs begeerd willen worden zonder dat het geld kost. Met de strategieën en tips in dit boek kost reclame maken je al...

131,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 124,45
+
Bestel

The Market Research Toolbox

A Concise Guide for Beginners

2015 || Paperback || McQuarrie || SAGE

An ideal resource for busy managers and professionals seeking to build and expand their marketing research skills.