Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (11)
Hardcover (3)
Verschijningsjaar
2015 (3)
2016 (2)
2019 (2)
2023 (2)

Resultaten (15)

34,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 32,30
+
Bestel

Van digibeet naar mediawijs

Jouw gids voor een veilige digitale wereld

2023 || Paperback || Olivier Van Roy || Acco || met inkijkexemplaar

In een tijd waarin we voortdurend verbonden zijn met het internet en sociale media is mediawijsheid een essentiële vaardigheid geworden. Maar wat houdt mediawijsheid eigenlijk in en hoe train je deze competentie?

Hoe weet je welke informatie betrouwbaar is? En hoe ga je om met haatspraak en sexting? Hoe laat je kinderen en jongeren veilig los op dat grote wereldwijde web?

In dit boek leer je meer over informatiebronnen, digitale communicatie en hoe je nepnieuws kan herkennen. Over hoe je cyb...

29,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Scoren met creatieve content op sociale media | Nieuwe editie (Heruitgave)

meer dan 100 concrete voorbeelden, handige tips en inspirerende getuigenissen

2023 || Paperback || Kristof D'hanens e.a. || Politeia

16,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Efficiënt e-mailen / Druk 7

van last naar lust, onder het motto: wie is hier nu eigenlijk de baas?

|| Paperback || Denise Hulst || Spectrum

Word je mailbox weer de baas

Wie kent niet de angst voor de inbox na een welverdiende vakantie? Of het meningsverschil dat via de mail moet worden ‘opgelost’? Of de vele cc’s die je ontvangt en onnodig blijken te zijn? Hoe word je je overvolle mailbox weer de baas? Efficiënt mailen biedt nuttige handvatten om het werken met de e-mail weer beheersbaar te maken.

 

Met

• De ultieme e-mailtest: wat voor e-mailer ben jij?

• De top tien e-mailtijdvreters

• Hoe je in vijf stappen een lege inbox krijg...

30,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Social learning en leren met sociale media (e-book)

2015 || E-book via Bookshelf || Marcel de Leeuwe. e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Aandacht voor social learning en social media binnen leerprocessen;

- geen boek over tools;

- aanvullend materiaal online beschikbaar.

Social learning en leren met sociale media gaat in op de veranderende wereld van leren, waarin sociale media een belangrijke rol spelen. Het boek geeft richting aan de rol die social learning en leren met sociale media spelen binnen leerprocessen in het onderwijs en in organisaties.

We leven in een dynamische samenleving waarin...

20,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Lanceren kan je leren

speciaal voor ondernemende internetvrouwen die jeuk krijgen bij de gedachte aan verkopen en toch geld willen verdienen

2016 || Paperback || Marjan Crabtree e.a. || uitgeverij Lente || met inkijkexemplaar

Ben jij een vrouwelijke ondernemer? Verkoop jij je diensten online en wil je gegarandeerd meer klanten en meer omzet? Ben je wars van gladde verkooppraatjes en krijg je jeuk bij de gedachte aan moeten verkopen?

Dan gaat dit boek je helpen!

Leer hoe je een langdurige relatie met je potentiële klanten opbouwt en hoe je meer omzet genereert door slimmer te communiceren met behulp van een beproefde strategie. Je krijgt inzicht in de prikkels die een rol spelen in het verkoopproces en hoe je die...

19,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Bloggen doe je zo / druk 1

2014 || Paperback || Esther Molenaar || Vrije Uitgevers, De || met inkijkexemplaar

Bloggen is dé manier om je business of expertise onder de aandacht te brengen van je doelgroep. Een sterk blog kan je naamsbekendheid, vindbaarheid en je expertstatus enorm versterken. Toch weten maar weinig ondernemers het bloggen goed in te praktijk te brengen.Esther Molenaar helpt startende bloggers op weg met deze praktische bloggids en zet ze direct aan het werk. Haar methode staat voor:- Het opbouwen van een waardevolle blog- Het meten van de resultaten: wat levert je blog daadwerkelij...

191,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 181,45
+
Bestel

The SAGE Handbook of Sport Management

2016 || Hardcover || Hoye || SAGE

Edited by two of the most respected figures in the field, the handbook includes contributions from leading sport management academics from Australia, Canada, New Zealand, USA, the UK and Europe.

34,95
Levertijd: 5 werkdagen
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Social learning en leren met sociale media

2015 || Paperback || Marcel de Leeuwe. e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Aandacht voor social learning en social media binnen leerprocessen;

- geen boek over tools;

- aanvullend materiaal online beschikbaar.

Social learning en leren met sociale media gaat in op de veranderende wereld van leren, waarin sociale media een belangrijke rol spelen. Het boek geeft richting aan de rol die social learning en leren met sociale media spelen binnen leerprocessen in het onderwijs en in organisaties.

We leven in een dynamische samenleving waarin de manier waarop we communicer...

39,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

Toekomstonderzoek / Druk 2

basis voor actie

2015 || Paperback || Boudewijn Raessens || Boom || met inkijkexemplaar

TOEKOMSTONDERZOEK

Trendwatching is een hot issue, er is zelfs sprake van een 'toekomstindustrie'. Maar in de huidige literatuur worden trends zelden vertaald naar strategie en innovatie. Dit boek voorziet in deze leemte. Er bestaat weliswaar geen blauwdruk voor het analyseren van de toekomst, maar het boek is het resultaat van een verkenning waarbij enerzijds valkuilen van toekomstvisies worden herkend en waarbij anderzijds de basis wordt gevormd voor het zelf uitvoeren van toekomstonderzoek....

17,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Sociale media voor ondernemers & professionals

handboek digitaal netwerken

2011 || Hardcover || J. de Bruin e.a. || Publimix

Meer omzet met sociale netwerkenMet de komst van sociale media als LinkedIn, Twitter, Facebook en Hyves is zakelijk netwerken een stuk eenvoudiger geworden. Je kunt er niet alleen bestaande contacten onderhouden, maar ook nieuwe mensen leren kennen, onder wie mogelijk toekomstige klanten voor jouw bedrijf. Doordat sociale netwerken bovendien laagdrempelig zijn, is het virtueel ook gemakkelijker om op die ene belangrijke zakenman of -vrouw ‘af te stappen’ dan bijvoorbeeld op een netwerkborre...