Zoekfilters
Resultaten (52)
maandag verzonden
Myths of Marketing
Banish the Misconceptions and Become a Great Marketer
2024 || Paperback || Grant Leboff || Kogan Page Ltd
Enhance your marketing practices with a thought-provoking and readable overview of some of the most pervasive myths in the marketing industry, equipping readers with well-researched and practical insights.
Inleiding tot de marketing / Druk 6 (e-book)
2024 || E-book via Bookshelf || Bronis Verhage || Noordhoff || met inkijkexemplaar
• Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;
• leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;
• nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed v...
maandag verzonden
Customer Experience, van cult naar cultuur
Fasegewijs de volledige organisatie CX-gedreven met het Service Excellence gedachtegoed
2024 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom
Veel CX-professionals lopen tegen grenzen aan die verhinderen dat Customer Experience (CX) een organisatiecompetentie wordt. Het blijft beperkt tot activiteiten van een front-officeafdeling of van een specialistische stafafdeling, omdat het niet als chefsache wordt gezien.
Dit boek biedt een concrete, beproefde en gefaseerde aanpak om CX integraal in een organisatie in te bedden, zodat het organisatiecultuur wordt. De aanpak is gebaseerd op grondig onderzoek van de auteurs naar de ervaringen...
maandag verzonden
Smart Social Media
How to grow your business with social media marketing
2024 || Paperback || Luan Wise || Bloomsbury Publishing
A practical review of actionable insights and guidance around common social media marketing business issues, to boost both profile and engagement.
While 'social media' seems to be a simple concept to understand, the implications of using it strategically to enhance and complement marketing initiatives at work can be more of a challenge. Written by a recognised trainer for both LinkedIn and Meta (the parent company of Facebook, Instagram and Whatsapp), Smart Social Media is grounded i...
Basisboek online marketing / Druk 5 (e-book)
Van strategie tot conversie
2024 || E-book via Bookshelf || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff
- Behandelt het volledige online marketingproces;
- geschreven door meer dan twintig topspecialisten;
- meest gebruikte boek voor online marketing in het hbo.
Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media. Kortom, het volledige marketingproces!
Digitale technologieën maken het steeds beter mogelijk ruil- ervarings- en betrokkenhei...
Inleiding tot de marketing / Druk 6
2024 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
• Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;
• leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;
• nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het k...
Marketing Kernstof / Druk 10
2024 || Paperback || Martin van der Sluis e.a. || Noordhoff || ook als eBook
• Zeer complete introductie op het vakgebied marketing;
• sluit aan bij NIMA-A exameneisen;
• rijke digitale ondersteuning.
Marketing Kernstof is een uitgebreide introductie in het vakgebied marketing. Het boek beschrijft de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Het boek besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag en markt- en marketingonderzoek.
Deze herziene, tiende editie sluit aan bij de meest actuele N...
maandag verzonden
The Athlete Brand Book
2024 || Hardcover || Thomas van Schaik || Arko Sports Media BV
Discover “The Athlete Brand Book” by Thomas van Schaik Build a better brand. Boost your independence, influence, income, and impact.
Whether you’re an athlete, an agent, a sponsor, an administrator, or a sports marketing student, "The Athlete Brand Book" is your essential guide to mastering athlete branding in today’s brand-driven, athlete-centric, and data-powered sports industry.
Authored by Thomas van Schaik, with over 25 years of experience working with some of the world's best at...
maandag verzonden
Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport / Druk 7
2024 || Paperback || Hugo Gruijters e.a. || Arko Sports Media BV
Sportmarketing is een groeiend vakgebied, dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van de sport en sport als marketingplatform (sportsponsoring). Dit boek focust op de marketing van sport. Het boek is geheel herzien ten opzichte van eerdere drukken. Het centrale model van deze editie is gebaseerd op een speciaal ontwikkeld Sportmarketingcanvas, waar de sportmarketeer in ontwikkeling maar ook de professional d...
maandag verzonden
The brand power manifesto
A creative roadmap for female entrepreneurs
2024 || Paperback || Abigail Baldwin e.a. || BIS Publishers BV
Are you a female entrepreneur aiming to reach your highest potential? Then this is the book you need! Authored and designed by Abigail and Chloe Baldwin—dynamic twin sisters and successful business owners—this book unveils a unique roadmap to building confidence and a strong personal brand.
Drawing from their own entrepreneurial journey, the Baldwins intertwine personal anecdotes with a practical branding framework. Emphasizing teamwork, personal growth, and strategic business development...